Husuilua Husuilua
Taikatemppu Taikatemppu
biden puhuu biden puhuu
Koronapsykoosi Koronapsykoosi
mene nyt mene nyt
Media Media
Ennen ihmisillä oli järkeä päässä (ainakin joillakin) Ennen ihmisillä oli järkeä päässä (ainakin joillakin)
Mars Mars
motivaatiopuhe motivaatiopuhe
Ajankohtaista briteissä. Ajankohtaista briteissä.
T-Rex mayhem and ronsu T-Rex mayhem and ronsu
Total War Total War
not funny prank not funny prank
Loppukuun reseptit alá Boris :3 Loppukuun reseptit alá Boris :3
Ajattelin kertoa teille totuuksia Ajattelin kertoa teille totuuksia
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
blm blm
Shiieeeett kakku Shiieeeett kakku
USA USA
vesimeloni auto vesimeloni auto
Nivalan Kalia Nivalan Kalia
Elämä ilman vastuuta Elämä ilman vastuuta
7evill päätyi taivaaseen 7evill päätyi taivaaseen
kohta me saamme kalaa :3 kohta me saamme kalaa :3
 1 169 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:16:08
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 30.05.2018.

Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu

[12519] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [556x693] [] []
tiedosto.jpg

seksi

(129)  · 

opas

 · 

älä

(18)  · 

pane

 · 

mamulia

 · 

suvakki

(154)  · 

kuvittaja

 · 

kiinalainen

(28)  · 

anime

(608)  · 

anaali

(144)
30.05.2018 16:36:31
#61205 [+-] Piilota Suosittele

61109

Millä vuosisadalla kävit koulun? : o
Kyllä meidän perähikiäkoulussa ysärillä ja 2000-luvun alussa selitettiin yhdynnästä yläasteella tarkemminkin, joskin meidän lähes eläkeikänen liikunnanope joka ne tunnit veti oli aina helvetin vaivaantunut ja täynnä kiertoilmauksia.

30.05.2018 17:39:23
#61232 [+-] Piilota Suosittele

>>61205

Muistan kans että "ne" yhteiskuntaoppitunnit tai mitänenyoli piti jumppamaikka meille pojille ja tytöille sitten heidän omansa.

Maikka näytti piirtoheittimellä kuvia kikkeleistä ja emättimistä ja sano että "hiki haisee ja kaikki on ihan ok. Se on normaalia. Lähetäänkö pelaan jalitsua?"

30.05.2018 18:55:42
#61265 [+-] Piilota Suosittele

>>61232
Meillä opettaja näytti paskasti näyteltyjä videoita kasarilta, käski "lukea sieltä kirjasta" ja tartti lopulta oppilaan laittamaan kortsun banaanin päälle kun se oli sille liikaa. :D
Pari kolme kertaa koululla vieraillut valistusryhmä itseasiassa pääty lopulta kertomaan niin ala- kuin yläasteella paljon avoimemmin ja selkeämmin asioista kuin opettajat, häpeä sinänsä.
Näitten ryhmien jättämät kuvitetut lehtiset myös varmasti valisti niitä jotka ei kotona/omin neuvoin kirjastosta olleet tietoa saaneet. Ja toisaalta esim. ei kirjaston bilsankirjoistakaan sitä sosiaalista osuutta pahemmin käsitellä. Koulukirjoissakaan ei suuresti käsitelty sitä "onko pakko jos ei haluu" osuutta. :3

30.05.2018 19:00:29
#61268 [+-] Piilota Suosittele

61230

Mä oon tainnut alottaa 94-95 ja meilläkin oli ruokarukous ala-asteen... ainakin kaks ekaa luokkaa. :D Aamunavauksissa tuon tuosta pappi ja virsiä kans.

30.05.2018 19:12:03 | 19:13:56
#61272 [+-] Piilota Suosittele

>>61268

Patamäen alakoulu täällä huutelee ja se on semmonen koulu että juttua riittäis vaikka romaaniin. (ei se vähemmistökansalainen) :3

[ 14 viestiä | ]