cool cool
Sakari Kaulaote Sakari Kaulaote
Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa
nii nii
cock pils :D cock pils :D
börk börk
Börh pahoitti mielensä >:3 Börh pahoitti mielensä >:3
Eläinmaailman viisautta Eläinmaailman viisautta
The Breakthrough The Breakthrough
Hohhoijaa... Hohhoijaa...
nuuh nuuh vittu nuuh nuuh vittu
Metsästäjää ei tarvittane Metsästäjää ei tarvittane
jullu on taas jullu on taas
hehe hehe
Viisaan näköinen elukka Viisaan näköinen elukka
Turkinkääntäjä Turkinkääntäjä
syntiset syntiset
Sunnuntaita Sunnuntaita
Fobbe Fobbe
Huutista Huutista
Muutama webm 2 Muutama webm 2
"Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3 "Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3
Soita paranoid Soita paranoid
perjantai perjantai
 773 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:19:10
[ + 6 | ]

Torilla tavataan!

[12520] [dogparkingspot.png] [0.36 MB] [600x600] [] []
dogparkingspot.png

koira

(1228)  · 

parking

 · 

spot

 · 

parkkipaikka

(9)  · 

kaupan

 · 

piha

(6)  · 

suomi

(394)  · 

mainittu

(5)
31.05.2018 08:58:50
#61481 [+-] Piilota Suosittele

>>61112
Ei enää nykyään. Joskus ~15 vuotta sitten kävin lenkillä koiramme kanssa ja käväisin kaupassa samalla. Jätin koiran siihen kaupan eteen odottelemaan, tein ostokset, tulin kaupasta ja menin kotiin. Kotona huomasin, että jotain puuttui. Heh, koiruli oli jäänyt kaupalle. Kävin sen sieltä hakemassa, ei ollut moksiskaan eikä kukaan ihminenkään ollut noteerannu mitenkään. Pointti oli, että nykyään varmaan heti oltais soittelemassa elsuun tai sitten joku ois jo käyny pöllimässä sen siitä ja vieny kotiinsa tai murhannu sen tms. Koska ennenhän oli kaikki paremmin.

31.05.2018 09:23:28
#61486 [+-] Piilota Suosittele

>>61481
Hymyilytti ku joku tuli huutaan kaupan pihassa ku koira oli kiinni, et kylmähän sille tulee ku on 25 pakkasta. Ei voinut ku ihmetellä, et miten Lapinkoira jäätyy pakkasella, jos sillä ei oo vaatteita päällä.

Enemmän pelkään tuota varastamista ja siksipä mulla onki useasti oma munalukko taskussa, jolla laitan koiran lukkoon niinku laittasin polkupyöränki. Puolikiristävä nahkapanta ja hihnan lenkki takaa sen, ettei se koira irtoa ilman puukkoa tai avainta.
Isompien kauppojen pihalla en luota edes näihin...

[ 4 viestiä | ]