Feudal Gondola Feudal Gondola
Chillin' Chillin'
Mitenkä saa sulaneen muovin pois? Mitenkä saa sulaneen muovin pois?
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
Nalle Puh Nalle Puh
Kumpi on hauskempi? Kumpi on hauskempi?
Keksivaras Keksivaras
Nyt tiedät osa 3 Nyt tiedät osa 3
Fingerpori--elokuva Fingerpori--elokuva
happy rageguy happy rageguy
kjeh kjeh kjeh kjeh
spurdoraid spurdoraid
Vanha, mutta silti Vanha, mutta silti
Mainos Mainos
ahkera ikkunanpesijä ahkera ikkunanpesijä
Nyt syömään! Nyt syömään!
rättikokeilu rättikokeilu
Vakoilulaiva Vakoilulaiva
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
Fingerpori Fingerpori
Valtaojan Esko Valtaojan Esko
skeletor skeletor
ehkä adoptioon ehkä adoptioon
ei rasismille! ei rasismille!
 814 näyttökertaa, 8 viestiä, 1 MB, 1 tiedosto, 06.05.2018 09:53:03
[ + 0 | ]

Miks nykyään tehää nii paskoi pelei ?


15.01.2019 18:45:25
#147346 [+-] Piilota Suosittele

>>54128
Attention to detail.

Ei ollu niin näyttävää grafiikka aikasemmin, mutta pelit tehtiin yleisesti paremmin. Päivitykset eivät olleet jokaviikkoisia, ja early access.. what? Early accessin ymmärtää kyllä indiepeleissä joita ei juuri kaupallisesti tuolloin ollut.

04.07.2021 12:30:58
#477574 [+-] Piilota Suosittele

>>147346

Kuten todettu monta kertaa. Pelattavuus on parempaa. Uusissa peleissä mässäillään tilalla ja grafiikalla, äänillä. Pelattavuus on toissijainen asia.

[ 8 viestiä | ]