Eikös jäätelöautosta ainakin aikoinaan saanut pienempiä tuollaisia avaimenperäpelikoneita, joissa oli justiinsa joku tetris, frogger ja tankkipeli? Pienenä flashbackina tajusin, että FNAF:ssä se soittorasiasävel, joka lähtee soimaan virran loppuessa on sama kuin siinä jätskiauton pelilaitteessa game over-musiikkina. https://www.youtube.com/watch?v=GZOOx40rE3k tässä se sävel ja kuvitelkaa tuo tulevan ulos 10 markan arvoisesta oheishärpäkkeestä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Hiisi nuuhkii
Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3]
voice
Koirapeli
Jätkät en malta oottaa
Ruudun takaa
nintendo
Kiltti-Doriskos (ei se vaate)
super mario 64
clyde
Sotapelit nykyään
Wolfenstein 2 Ritva Tuomivaara
24€
tiimipeliä :3
Olinko ainut,joka tätä pelasi?
Tottakai se on valmis
Venäläinen joulu.
Onnistunut ryöstö
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)