Mindfuck Mindfuck
Mestari pepe Mestari pepe
Kumpi voitti? Kumpi voitti?
Pistoolin lataaminen Pistoolin lataaminen
Kovaa työtä Kovaa työtä
:> :>
plontit pojat plontit pojat
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3 Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3
Pysähtykää pentele! Pysähtykää pentele!
ötökkä ötökkä
Vanhanen Vanhanen
Kissagifejä Kissagifejä
Pelikaveri Pelikaveri
Selluliitti perse Selluliitti perse
Ban ban Ban ban
poika ja.... poika ja....
Elämän suurimmat esteet Elämän suurimmat esteet
Tää tulee ja lyö sua palleille Tää tulee ja lyö sua palleille
Teukka iskee! Teukka iskee!
Gondola perseilee menemään Gondola perseilee menemään
Se ruokkii miesten fantasioita Se ruokkii miesten fantasioita
Joku patu alko riehuun Joku patu alko riehuun
Itsetietoisuus vituttaa joskus Itsetietoisuus vituttaa joskus
Perussuomalainen Perussuomalainen
 511 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto, 17.02.2025 02:52:35
[ + 3 | ]

pitäskö ladata

[78099] [ultimate_tapankaikki.png] [1.61 MB] [1475x1106] [] []
ultimate_tapankaikki.png

ultimate tapankaikki

 · 

peli

(187)  · 

nostalgia

(24)
17.02.2025 18:32:57
#681071 [+-] Piilota Suosittele

>>681066
Eka käyttis mitä käytin oli Norton, ei siis se antivirus vaan DOS tyylinen käyttöjärjestelmä. Käytännössä siis pysty nuolinäppäimillä liikumaan ja entterillä avaa kansion/käynnistää ohjelman. Ei tarvinu kirjotella dos komentoja

17.02.2025 18:42:11
#681075 [+-] Piilota Suosittele

>>681071 sen muistan ku konginkankaan ala-asteen ATK luokkaan tuli uusi tietokone. joku samantehone mitä sun eka kone, windows 98lla ja siinä oli jostain syystä tai joku asentanu Dukenukem 3D. välitunnilla aina joku pelas sitä ja jengi siinä ympärillä hämmästelemässä ja varsinki 1 episodin 2 kenttää kaikki halus pelata XD

17.02.2025 18:48:06
#681076 [+-] Piilota Suosittele

>>681075
Duke nukem tais olla ensimmäinen peli, jossa hiiri ohjas yläruumista sekä nuolinäppäimet (nykyään wasd) alaruumista. Esimerkiks wolfensteinissä tuota ei vielä tainnu olla, sekä Quaket ja nää tais tulla vasta duke nukemin jälkeen?

Ja joo, muistan sen pelin hyvin. Yks kohta siinä oli vaan vitun epälooginen. Kenttä loppu siihen kun piti sukeltaa, portti takanas meni kiinni ja vittuna vihollisia. Sitten Duke sanoi jotain "voi vittu jäin kiinni" tai vastaava (?)

Seuraava kenttä alkoi siitä kun olit sähkötuolissa ja health lähti laskuun. Siitä vaan kävelemällä pois, tasan yksi sikapossu halikon kanssa vahtimassa sun telotustas :D Potkit sen, sait heti pistoolin ja sen haulikon kentän alussa.

Miksi vitussa ne ylipäätään vei sut sähkötuoliin jos niiden piti sut tappaa?!! Minkä vitun takia sua vartioimaan jätettiin vain yks vitun sikapossu? >.< Tota mä en ikinä ymmärtäny

17.02.2025 19:44:30
#681082 [+-] Piilota Suosittele

>>681076 joo muistan kentän ja edetessä cameona doom löyty kuolleena sieltä jostai alttarin takaa.. ja muistaakseni jossai kohtaa siinä oli vielä vitunmoinen puzzle lopussa ennenku tajus et mitä kautta pääs sinne sukellusveneenluo.. oli se iso ovi siellä hallissa ja niitä teleporttaavia örkkiä, pitkään sai pähkäillä et mite sen oven saa auki..

[ 11 viestiä | ]