Yliluonnollinen Nenäliina Yliluonnollinen Nenäliina
Pollo campero Pollo campero
internet tiivistettynä internet tiivistettynä
tyronen jihad tyronen jihad
derbi derbi
mä mä mä :3 mä mä mä :3
Yläkerran naapuri alotus pakkaus Yläkerran naapuri alotus pakkaus
Treenaa fiksummin Treenaa fiksummin
paula koivuniemi paula koivuniemi
Hal-le-lu jah! It's a miracle! Hal-le-lu jah! It's a miracle!
Ummetus Ummetus
turbo III turbo III
Ekovena Ekovena
hökäle hökäle
Ipa Ipa
Norjalaisen kämppä löydetty! Norjalaisen kämppä löydetty!
Nalle Bruh Nalle Bruh
Tilapäivityksiä Tilapäivityksiä
Elovena Elovena
The Cat in the Hat (Lamp) The Cat in the Hat (Lamp)
Fiilismies Fiilismies
Laskiaisbull Laskiaisbull
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
vesikisse :3 vesikisse :3
 830 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.04.2018 23:41:34
[ + 5 | ]

Fortnite

[11090] [0.png] [0.75 MB] [640x719] [] []
0.png

fortnite

(25)  · 

team

(7)  · 

fortress

(6)  · 

2

(12)
24.04.2018 08:45:23
#50205 [+-] Piilota Suosittele

Valve sais tehä vaa niitä pelejä lisää. Ihan vain sen vuoksi, että näiden pelit kestää aikaa tyyliin pitempään kuin yksikään toinen peli.

24.04.2018 12:46:20
#50260 [+-] Piilota Suosittele

>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.

24.04.2018 18:15:36
#50431 [+-] Piilota Suosittele

>>50260
No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.

[ 6 viestiä | ]