Leppoisaa :3 Leppoisaa :3
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
Godspeed You Black Emperor - East Hastings Godspeed You Black Emperor - East Hastings
Tätä luolasto tarvii Tätä luolasto tarvii
Futanari Futanari
Hyvää joulua Hyvää joulua
Syntsärit Syntsärit
Heh Heh
Deal with it!!! Deal with it!!!
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch
Pärisee Pärisee
posti vois pistää paremmaksi posti vois pistää paremmaksi
Pidän matalaa profiilia :3 Pidän matalaa profiilia :3
uwu uwu
:> :>
raphl raphl
♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫ ♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫
lisää rammia lisää rammia
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
mitä tämä on? mitä tämä on?
Pääministeri Skitso Pääministeri Skitso
Joulupesu Joulupesu
asd asd
Normaali luolastolainen suvakkiantero Normaali luolastolainen suvakkiantero
 716 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 23.04.2018 10:43:57
[ + 3 | ]

Kratosta hymyilyttää

[11045] [0.jpg] [0.05 MB] [581x527] [] []
0.jpg

god

(19)  · 

of

(64)  · 

war

(22)  · 

kratos

(5)  · 

hymyilee

23.04.2018 12:59:30
#49921 [+-] Piilota Suosittele

49898

joo tää on aika uus peli mut sul on kyl varmaa joku aika futuristinen tietokone ku itel o vaa windows 10, toi 95 o varmaa jostai 2300 luvulta?

23.04.2018 16:38:21
#49967 [+-] Piilota Suosittele

49961

joo voi olla vähä yhteensopivuus ongelmii sitte, itel ainakaa tol 10:llä toimi vanhat pelit ni tuskin toikaa toimii sul sitte

[ 2 viestiä | ]