Olis kiva jos nää pylväät olis laitettu vaikka vierekkäin. Vituttaa tällänen hifistely, joka johtaa vain siihen, että mistään ei saa mitään selvää. Mut selväksi tuli silti, että terrorismi.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ihana nainen
paska perse pillu sonic
Sanna Mariini kiittää äänestäjiään
höpö
Epäsuosittu mielipide
Suklaata
Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä
Pilikullisen läskipaska tribuutti
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?