lisää rammia lisää rammia
Luukku 11 Luukku 11
Kissa 2 Kissa 2
Sexy Hermo wants your dick Sexy Hermo wants your dick
Tässä on kaikki niin väärin.. Tässä on kaikki niin väärin..
Ei yllä >:3 Ei yllä >:3
Haukuttu blitzkrieg-yksikkö Haukuttu blitzkrieg-yksikkö
CornerShot CornerShot
Tylsää pelissä? Tylsää pelissä?
Sukupuoleen Sukupuoleen
Kannattaa kattoo nopee Kannattaa kattoo nopee
Viheliäinen valhe Viheliäinen valhe
Thank you Amazon-drone :3 Thank you Amazon-drone :3
Luukku 10 Luukku 10
SAnnaMARIN SAnnaMARIN
Can i have my gift now? Can i have my gift now?
Pölytys Pölytys
Tissit Tissit
Previkkaa (ja kameramiehelle kans) Previkkaa (ja kameramiehelle kans)
blöö :o blöö :o
Ny on periantai Ny on periantai
Äkäinen börh >:3 Äkäinen börh >:3
Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla
Hämmentynyt kissa Hämmentynyt kissa
 409 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 18.05.2026 18:05:33
[ + 5 - | ]
👑 Plussatuin 18.05.2026.

Herra Alijohtaja

[88286] [Herra_Alijohtaja.jpg] [0.15 MB] [1440x1440] [] []
Herra_Alijohtaja.jpg

kummeli

(129)  · 

alijohtaja

 · 

hota

 · 

kultakuume

(5)  · 

jumalauta

(5)
18.05.2026 22:21:23
#754561 [+-] Piilota Suosittele

>>754556 On montakin eri kaliiberia, jotka pystyy lataamaan ja lähettämään
täysin toiselle kaliiberille tehdystä aseesta.
Useammassa ei varsinaisesti tule mitään isompaa riskiä, mutta sitten on pari, jota
ei kannata edes vitsillä kokeilla.

.22wmr aseesta pystyy ampumaan .22lr pateja suhteellisen hyvällä menestyksellä,
mutta koska hylsy venähtää ja voi revetä, niin ei sitä varsinaisesti suosittelemaan
rupea. Mutta jos on tarve saada aavistuksen kiven alla olevia subi latauksia
.22wmr aseeseen, niin noita pystyy käyttämään ja ovat todella hiljaisia normaaliakin
hitaammasta lähtönopeudesta johtuen.

Yllytyshullu voi samasta aseesta lähettää .17hmr kuulakin. Ongelma siinä, että
luoti on 1mm väljä varsinaista piippua ajatellen, joten ollaan rihlaamattoman
musketin tarkkuudessa ja ilmakiväärin tehoissa.

30-06 aseesta pystyy lähettämään melko laajan kirjon eri patruunoita, koska
hylsy/kaliiberi sattuu olemaan lähtökohta monelle eri vielläkin käytössä
olevan kaliiberille. Pienemmät väljyydet luonnollisesti ilman isompaa
riskiä, mutta sitten on pari upnecked kaliiberia, jotka tulevat isolla riskillä
silmille, jos suostuvat pesittymään.

Suomessa onneksi noita välimallin harvinaisuuksia senverran vähän, että vahingossa
väärä pati asessa on pirun harvinainen. Mutta vaarallisin on varmaan sama, kuin
jenkeissä eli 300blk pati sekoitettu .223:sten sekaan.

Jossakin kohtaa oli puhetta, että latauspituutta olis tarkoituksella muutettu,
että ei pesity ihan perille .223/556 arskassa, mutta yhtään lyhyempi luoti
tai vanhempi erä pitäisi mennä lukko kiinni edelleen normaalisti.

Noista on hauskoja videoita netissä, mitä se tekee aseelle.

Työkaveri meinas radalla vetää meikäläisen 12/89 haulikon teräspatin
toisen 12/76 aseesta läpi. Oli ladannut aseen ja tekemässä nostoa kiekolle, kun
huusin peliä poikki, että tietääkö kukaan, että miks tää mun
valle steelin aski näyttää vajaammalta, kuin äsken ?

Paha sanoa, että olisko winsu mitä tykännyt 4mm teräsrouheesta, kun
ylimenokartio tukkii hylsyn päätä aukeamishetkellä.

Sanoisin että katastrofin merkit oli pahasti ilmassa.
Onneksi huomasin, että meikäläisen patirasia oli eri nurkassa, kuin
mitä itse jätin siihen pöydälle, kun tulin kentältä katokseen operoimaan
heitintä vuorostaan.

Sen verran tuosta oppi, että ei pöydälle mitään sellaista patruunaa, jota
joku toinen ladata vääränä omaan.

18.05.2026 22:40:15
#754563 [+-] Piilota Suosittele

>>754561
Kyl mä tiiän että jopa .50cal kuteja on ammuttu haulikolla, mut mua kyrpii vitusti ne piirtäjät jotka piirtää todella yksityiskohtaisen aseen mut sit piippu on kiero tai kuten tässä vitullinen pakoputki :D

18.05.2026 23:15:22
#754564 [+-] Piilota Suosittele

>>754563 Taiteellisia vapauksia :D

Jos joku asia jopa huvittaa ihan tänäpäivänä on erityisesti korealaisten manhwojen
ja kiinalaisten manhujen piirtäjien kaikki mahdollinen variaatio, miten
piirtävät aseet ja niiden käytös.

On autistisen tarkkaa jälkeä itse aseesta, joka sitten sylkee 50cal luoteja hylsyineen...
Tai sitten jotain epämääräistä räpellystä ak pohjaisesta aseesta jota käytetään sujuvasti
varmistin ylhäällä ja jopa ilman lipasta :D

Japseilla on homma paremmin paketissa, koska artisti useimmiten tekee edes pienen
taustatutkimuksen, miten jokin asia toimii ennen sen soveltamista omaan piirrokseen.

Paha veikkaus, että kiinassa ja koreassa noita tuotetaan pitkälle teköälyn kanssa
massana, että noita naurettavuuksia tulee vastaan vähän väliä.

18.05.2026 23:51:57 | 23:52:18
#754566 [+-] Piilota Suosittele

>>754564
sano mulle avainsanat englanniksi mimmosen pyssyn haluat niin se tekee. Ota joku muu kuin AK47 tai vastaava liiankin hyvin tunnettu. Voidaan samalla vaikka laittaa se pyssy @valupertti käteen kun se juoksee @heimosenkeimo :n perässä että nyt töihin. Ja sit tärkeäin, mikä tyyli ? Fotorealistinen ? Turri ? Anime ? (Animesta myös eri variaatioita kuten traditional japanese) Sarjakuvamainen ? Elokuvamainen ? Vintage tyylinen ? Pin up kuva ?

[ 12 viestiä | ]