Hohhoijaa... Hohhoijaa...
Mitäs jos sittenkin. Mitäs jos sittenkin.
Joka päivä buffailen Joka päivä buffailen
ime munaa ime munaa
pieru, tuli ja börh pieru, tuli ja börh
odyssES odyssES
Hitler In Minehead Hitler In Minehead
joohpa jooh joohpa jooh
Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3 Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3
hapokasta hapokasta
Kenway räppää Kenway räppää
Näin on. Näin on.
♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️ ♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️
Jesus Christ how horrifying Jesus Christ how horrifying
Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä
kohti ääretöntä ja sen yli! kohti ääretöntä ja sen yli!
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Samppakaljat rinnoille Samppakaljat rinnoille
Pöndet kävi keskustas Pöndet kävi keskustas
Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi
Hmm Hmm
Monskuun kavereita Monskuun kavereita
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
Söpö aspartaaminperkele Söpö aspartaaminperkele
 288 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.75 MB, 1 tiedosto, 16.05.2026 16:06:06
[ + 2 | ]

raksalla

[88233] [9404a5a44150ea1e-h264-sd.mp4] [3.75 MB] [716x950] [11.00s] [] []

raksa

(34)  · 

lapio

(17)  · 

pomppu

(5)  · 

pomppufiilis

17.05.2026 00:52:36
#754158 [+-] Piilota Suosittele

>>754131 Ei ei. Ei pomppukeppi liittynyt asiaan mitenkään. Syypää oli norjalaistyyppinen kelkka jolla ystäväni laski mäkeä. Hän osui ihmisuteen heti hyppyristä selvittyään.

Mutta se oli ymmärrettävää. Eihä sellaista osaa kukaan arvata.

[ 8 viestiä | ]