Nykymeiningillä markkinointi voissi mennä kutakuinkin jotenkn näin; Pervitin light, aspartaamilla makeutettu. Ei sisällä sokeria. Nyt myös ES:n makuisena. Hiilijalanjälki hyvitetty.
[
5 viestiä
|
]
⭰
die nadsionaale
ukrainan sodan ainoa hyvä asia
Hyvää itsepäisyyspäivän aattoa
Nää on niiku kotonaan
mikä haisee
Leirihuoldo :--DD
Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
Tilanne päällä
hehe
Smurffid XDDDXDD
Ylisotaspurdo
Spurdotus :--DDDDD
Panssarispurdo
setä penis riisi
Kyllä tälläset vilkkumaat pitäisi laittaa pakkohoitoon