Syö pitsasi Syö pitsasi
ilmeeni kuin istun paskalla ilmeeni kuin istun paskalla
lol i troled u lol i troled u
Naurat, hävisit Naurat, hävisit
Hevosurheillessa sattuu Hevosurheillessa sattuu
Opetellaan soittamaan kitaraa Opetellaan soittamaan kitaraa
peniksen venyttelyä peniksen venyttelyä
Kyllä nainen tietää Kyllä nainen tietää
Eteläpuiston kamut Eteläpuiston kamut
K. Iitos K. Iitos
Pamputin Pamputin
Kari näkee ansan Kari näkee ansan
opetustarina opetustarina
Tasapainoinen marjasato :3 Tasapainoinen marjasato :3
Bulgarialainen hymy Bulgarialainen hymy
Myönnän sen Myönnän sen
Totuus Totuus
C. Babbers C. Babbers
Mitä näenkään Mitä näenkään
surullinen bait surullinen bait
Nyt minä ymmärrän Nyt minä ymmärrän
lentokalvoiden kaidetäytös lentokalvoiden kaidetäytös
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
Asuntokaupat Asuntokaupat
 223 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 14.05.2026 23:12:09
[ + 1 - | ]

Herkkuja ruokapöytään

[88153] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x525] [] []
tiedosto.jpg

ranska

(51)

sammakko

(104)

ruoka

(403)
15.05.2026 09:37:21
#753589 [+-] Piilota Suosittele

Hyvää mässyä. Söin ekan kerran Tallinnassa afrikka jotain nimisessä raflassa 2000-luvun alussa. Siellä oli muutenkin törkeen hyvät mätöt ja avoin keittiö sekä tarjoilijat puhuivat eri kieliä. Seuraavan kerran 10-luvun taitteessa, ku mentiin mestoille syömään oli meno vähän muuttunut. Ei asiakkaita, keittiö piilotettu, ruoka oli valjua paskaa{suomalaiseen makuun} ja tarjoilijat puhuivat ainoastaan venäjää. Vitun ryssät.

[ 4 viestiä | ]