...Niin miten päin se nyt menikään? ...Niin miten päin se nyt menikään?
Pelottaa! Pelottaa!
Katsokaa Koiria 2 Katsokaa Koiria 2
I have returned I have returned
Ransu kys :D Ransu kys :D
Thicc pumpkin man Thicc pumpkin man
Jerusalemin kukkaset Jerusalemin kukkaset
Vumpa ja Rölli + kamu Vumpa ja Rölli + kamu
Muistetaan pitää ne maskit päässä Muistetaan pitää ne maskit päässä
Saruman myöhästyi Saruman myöhästyi
Screamin Jay Hawkins - I put a spell on you Screamin Jay Hawkins - I put a spell on you
Mainokset harmittaa, sininen piste, ja in soviet russia... Mainokset harmittaa, sininen piste, ja in soviet russia...
Intian poika tarjoaa bisneksiä Intian poika tarjoaa bisneksiä
ihana nainen ihana nainen
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
Bernie Bervoilee Bernie Bervoilee
Mitoosi Mitoosi
Vasemmisto nuoret idea Vasemmisto nuoret idea
Maski tuloksia Maski tuloksia
Uimaan! Uimaan!
venäjä kiteytettynä venäjä kiteytettynä
Jhnnalle <3 Jhnnalle <3
Elämä ikkunan takana Elämä ikkunan takana
Halloween Halloween
 292 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 14.05.2026 11:53:42
[ + 3 - | ]

autismi vankila

[88142] [tiedosto.jpg] [0.35 MB] [1170x1227] [] []
tiedosto.jpg

autismi

(46)  · 

sänky

(133)
14.05.2026 16:08:55
#753495 [+2] Piilota Suosittele

>>753473
Vammasille pitää olla kunnon portit. Tässä ihan vastahan jossaki laitoksessa autisti pääs ryömimään avonaisesta portista käytävälle ja sieltä viereiseen huoneeseen missä toinen kehari veteli sitä turpaan mennen tullen ja palatessa eikä hoitsu tienny asiasta yhtään mitään ennen ku tuli ties mistä lounaalta takas. Olin kerran duunissa asukastuvalla siivoojana niin tuli keikka jonku yh-ämmän luo. Sillä oli vammanen penska ja oli portteja koko kämppää täynnä ettei pääse loukkaamaan itteensä tai loikkaamaan ikkunasta. Vähän ihmettelin kummia jälkiä seinissä niin sen lempiharrastus oli kuulemma paskantaa kouraansa ja maalata seinät ulosteella. Ja tietenkin myös ittensä.

Nykyään ku on vaikka mitä tutkimuksia raskauden aikana niin jos huomataan, että tämmönen hönö ois tulossa niin vittu pakollinen abortti vaikka ois yheksännellä kuulla saatana. Vittu mä en tajuu miten joku voi olla niin itsekäs että ensinkään hommaa lapsia lemmikeikseen saati sitten tieten tahtoen kuolaavia paskakoneita. Uuniin kaikki.

[ 6 viestiä | ]