"You have failed me for the last time huumon" >:3 "You have failed me for the last time huumon" >:3
Vaarallista mennä yksin Vaarallista mennä yksin
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Läski Paska kusee (garlbarks) Läski Paska kusee (garlbarks)
Lol Lol
Vanukasta Vanukasta
Rocco panee Rocco panee
Kaljaa Kaljaa
Saattaa poikaa jännittää Saattaa poikaa jännittää
Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah Ah
laitonta laitonta
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Sipilä ja mamut Sipilä ja mamut
rakkautta vain... rakkautta vain...
Emma Emma
Pölle Pölle
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Ei tiedä kenen persees ne on ollu... Ei tiedä kenen persees ne on ollu...
Tarja Tarja
Pelle etsimässä pimppaa Pelle etsimässä pimppaa
Nähdään maanantaina! Nähdään maanantaina!
leffan tekoa leffan tekoa
Maaomistus Maaomistus
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia? Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
 331 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 20:16:18
[ + 1 | ]

Kuva Kessusta :D

[87938] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto.jpg

10.05.2026 20:17:29
#752906 [+1] Piilota Suosittele

@kessu sanoi:
Sanon tämän silläkin uhalla, että meikäläisen hahmosta ilmestyy tänne joku vinksahtanut isotissininen futa jumalattomalla melalla :D


Mä annoin tän noilla sanoilla ja että olet kessu.

Sä olet kaunis :D

10.05.2026 21:31:28
#752945 [+1] Piilota Suosittele

>>752933 Jotenkin ylpeä asiasta, että sekoälyllä on tietopankissa se, että sininen tukka viittaa
idioottiin. ”Vinksahtanut” Eli sinitukkainen :D

10.05.2026 22:50:56
#752955 [+-] Piilota Suosittele

>>752943
Tullaan Kessun kans sun luo, naidaan sua nyrkillä perseesee :D

>>752945
Tekoälyllä leikkiessä kivaa on se, että kun sulla on tietty asia jota sä koitat selittää sile mut sit sieltä tulee jotain ihan vitun muuta :D

10.05.2026 23:35:23
#752960 [+-] Piilota Suosittele

>>752955 Tullut huomannuta parin netissä olevan kanssa, että ne voi välillä
tehä jotain ihan randomia.

Mutta hymyilyttää silti, että botilla on virallisesti pankissa, että sininen tukka
viittaa idioottiin.

[ 13 viestiä | ]