donald suu donald suu
Hotdogit Hotdogit
100v 100v
Robottikissa Robottikissa
fufuu fufuu
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Tuomas servattu Tuomas servattu
Sama fiilis luolastosta Sama fiilis luolastosta
Perämies Perämies
Tuo tarkoittaa että olet homo Tuo tarkoittaa että olet homo
Mistä saisin ton hupparin Mistä saisin ton hupparin
Psykoosiperjantai Psykoosiperjantai
Gayridian-salin haasteet Gayridian-salin haasteet
Heppa syö Heppa syö
pasi pasi
"Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3 "Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3
Kolgytä batia Kolgytä batia
Tievihaa Tievihaa
oispa perustulo oispa perustulo
Mikä on paras huoruli ? Mikä on paras huoruli ?
feels vs reals feels vs reals
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Hmmm.... Hmmm....
"May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole "May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole
 331 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 20:16:18
[ + 1 | ]

Kuva Kessusta :D

[87938] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto.jpg

10.05.2026 20:17:29
#752906 [+1] Piilota Suosittele

@kessu sanoi:
Sanon tämän silläkin uhalla, että meikäläisen hahmosta ilmestyy tänne joku vinksahtanut isotissininen futa jumalattomalla melalla :D


Mä annoin tän noilla sanoilla ja että olet kessu.

Sä olet kaunis :D

10.05.2026 21:31:28
#752945 [+1] Piilota Suosittele

>>752933 Jotenkin ylpeä asiasta, että sekoälyllä on tietopankissa se, että sininen tukka viittaa
idioottiin. ”Vinksahtanut” Eli sinitukkainen :D

10.05.2026 22:50:56
#752955 [+-] Piilota Suosittele

>>752943
Tullaan Kessun kans sun luo, naidaan sua nyrkillä perseesee :D

>>752945
Tekoälyllä leikkiessä kivaa on se, että kun sulla on tietty asia jota sä koitat selittää sile mut sit sieltä tulee jotain ihan vitun muuta :D

10.05.2026 23:35:23
#752960 [+-] Piilota Suosittele

>>752955 Tullut huomannuta parin netissä olevan kanssa, että ne voi välillä
tehä jotain ihan randomia.

Mutta hymyilyttää silti, että botilla on virallisesti pankissa, että sininen tukka
viittaa idioottiin.

[ 13 viestiä | ]