Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
bellen pillu bellen pillu
koiro ohjeistaa koiro ohjeistaa
Mitä jos Titanic ei koskaan uponnutkaan? Mitä jos Titanic ei koskaan uponnutkaan?
Joku porilainen Joku porilainen
pakolainen pakolainen
Mainostaja nyymin vaatteissa Mainostaja nyymin vaatteissa
wowi ukko wowi ukko
Pyhää vodaa Hartwallilta Pyhää vodaa Hartwallilta
geenit geenit
häkkiasiantuntija häkkiasiantuntija
todellisuus todellisuus
Trump on paras presidentti kautta aikojen Trump on paras presidentti kautta aikojen
Hutisalo Hutisalo
papukaija ja kolikot papukaija ja kolikot
Vatupassi Vatupassi
Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi
tiedettä tiedettä
tissejä tissejä
Näppärä ohje Näppärä ohje
Teletupit Teletupit
Siru etsii kenwayn mieskuntoa.. zzh.... Siru etsii kenwayn mieskuntoa.. zzh....
Märkää saatana! Märkää saatana!
On tapahtunut On tapahtunut
 331 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 20:16:18
[ + 1 | ]

Kuva Kessusta :D

[87938] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto.jpg

10.05.2026 20:17:29
#752906 [+1] Piilota Suosittele

@kessu sanoi:
Sanon tämän silläkin uhalla, että meikäläisen hahmosta ilmestyy tänne joku vinksahtanut isotissininen futa jumalattomalla melalla :D


Mä annoin tän noilla sanoilla ja että olet kessu.

Sä olet kaunis :D

10.05.2026 21:31:28
#752945 [+1] Piilota Suosittele

>>752933 Jotenkin ylpeä asiasta, että sekoälyllä on tietopankissa se, että sininen tukka viittaa
idioottiin. ”Vinksahtanut” Eli sinitukkainen :D

10.05.2026 22:50:56
#752955 [+-] Piilota Suosittele

>>752943
Tullaan Kessun kans sun luo, naidaan sua nyrkillä perseesee :D

>>752945
Tekoälyllä leikkiessä kivaa on se, että kun sulla on tietty asia jota sä koitat selittää sile mut sit sieltä tulee jotain ihan vitun muuta :D

10.05.2026 23:35:23
#752960 [+-] Piilota Suosittele

>>752955 Tullut huomannuta parin netissä olevan kanssa, että ne voi välillä
tehä jotain ihan randomia.

Mutta hymyilyttää silti, että botilla on virallisesti pankissa, että sininen tukka
viittaa idioottiin.

[ 13 viestiä | ]