Taiteilijat kokoontuu Taiteilijat kokoontuu
omnomnom omnomnom
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 11 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 11
Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon
minä juon nyt! minä juon nyt!
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 17 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 17
Routa terkkariin ajaa Routa terkkariin ajaa
Tilaukseen meni Tilaukseen meni
silta silta
Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden? Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden?
Kinkkurulla Kinkkurulla
Jewtube Jewtube
Grillausta Grillausta
Joulukalenteri Joulukalenteri
Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison
Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa? ÄO 180 Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa?  ÄO 180
Kiitos juutalaiset kaikesta Kiitos juutalaiset kaikesta
Myös ekassa maailmansodassa kuoli 6 miljoonaa jutkua Myös ekassa maailmansodassa kuoli 6 miljoonaa jutkua
Iso kyrvän tyty! Iso kyrvän tyty!
Hehe Hehe
M05 taisteluhevonen M05 taisteluhevonen
Masturbation Masturbation
Super Bell Hill Extended (Super Mario 3D World) Super Bell Hill Extended (Super Mario 3D World)
OISPA PAISTINPANNU ;D OISPA PAISTINPANNU ;D
 291 näyttökertaa, 12 viestiä, 14.82 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 16:06:47
[ + 1 - | ]

sillävälin ghetossa

[87928] [Chimp_Out_on_X_No_other_racial_group_does_this_stereotypes_arent] [14.82 MB] [720x1280] [88.09s] [] []

neekerit

(111)  · 

neekeröi

(24)
10.05.2026 17:28:51
#752868 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nyt vetää hiljaseksi, että mitä vittua tuolla tapahtuu?
Ei mitään järkeä missään, mitä porukka mekkaloi menemään.

Ja arvata sopii, että poliisi on näiden mielestä se syyllinen ihan sama,
vaikka osaa saati arpaa olisi koko tilanteeseen alunperinkään.

10.05.2026 19:44:24
#752897 [+2] Piilota Suosittele

>>752868
Tyypillinen *NIGGA*NIGGA*NIGGA* meno kun joku / jotkut neekereistä eivä saaneet pöllittyä, tai ilmaiseksi, tai tarjous tuote loppu ja pitää purkaa turhautuminen rikkomalla, riehumalla, ryöstelyllä, raiskaamalla ja kenties tappamalla.

Noi maitoa päälleen kaatavat ovat saaneet luultavasti kaasua naamaan, jotta rauhoittuisivat ja painuisivat helvettiin tontilta.

11.05.2026 05:44:31
#752966 [+2] Piilota Suosittele

>>752929
Olisikin arvaus, mutta valitettavasti +5 vuotta ruotsissa ja 9 vuotta pk-seudulla asuneena on tullut nähtyä tuota menoa ihan elävässä elämässä, siihen päälle nähdyt video klipit, niin olen paha rasisti kun en mene yli 3 nuoren neekerin lauman lähellekkään.

Ei ne 1 tai 2 neekeriä mitään YLEENSÄ aiheuta, mutta jos niitä on se +3 ja heidän ikänsä on 15-30 vuotta, niin aivan varmasti jossain vaiheessa alkaa *NIGGALOOT* ja sitten ei ole mitään tietoa mitä seuraavaksi voi tapahtua.

11.05.2026 15:51:19
#753015 [+-] Piilota Suosittele

>>752966 En onneksi asu sellaisella alueella, jossa yhdenkään näkeminen olisi kovinkaan
tavanomaista. Mutta en ole ihan niin pihalla tuosta toiminnasta juurikin internetin takia,
että ei valitettavasti olisi ollut tiedossa tuo käsittämätön laumakäytös.

12.05.2026 07:16:07
#753132 [+-] Piilota Suosittele

>>753015
Nykyään tuntuu että jokaisessa suomen pikkukaupungissakin on kamelikuski & dindu nuffin kaupunginosa.

Olin kesällä 2024 poikkeamassa hämeenlinnassa ja pidin keskustan hiljaisuudesta, uneliaasta tunnelmasta, siitä että torikahvilan, lähikioskin ja puiston penkkejä kansoitti vanhukset, kun vertasi kotikaupungin juoppo, sekakäyttäjä, nisti porukoihin, jotka normaalisti kansoittaa kelin salliessa kaikki vapaat penkit, lasten leikkipuistot ja häiriköi muuten yleisissä tiloissa, kuten kauppakeskuksissa, kirjastoissa yhdessä äläwäläbien kanssa.

Mutta hämeenlinnassa ei (päivällä) huomannut mitään tälläisiä lieveilmiöitä, kunnes kello oli yli 18:00, *PIM* mummelit ja papparaiset hävisi katukuvasta, puistoon ilmestyi juopot, taksi tolpalla alkoi arabiankielinen(?) mölötys, kävelykadulle levittäytyi sompanssi lauma, jonka keskustelu aihe ilmeisesti oli kenellä on kallein takki, housut, puhelin jne.

Siitä alkaen hämeenlinnan viehätys ja houkuttelevuus laski kohti 0 pistettä, samoin on käynyt helvetin monelle kaupungille, joista olen ennakkoon / alkuun pitänyt.

[ 12 viestiä | ]