Kim Kim
Paluu 197 vrk:n avaruusreissulta Paluu 197 vrk:n avaruusreissulta
Joulu on ohi Joulu on ohi
Teki perseestä veneen Teki perseestä veneen
Veikkasin uskovaisten luottoa Veikkasin uskovaisten luottoa
Tohtori Tohtori
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Runksin Runksin
Let go of me! I am the night! Let go of me! I am the night!
Fingerpori Fingerpori
yövalo&lumen yövalo&lumen
Tissit Tissit
Paraatitervehdys Paraatitervehdys
Jouluvalot asennettu Jouluvalot asennettu
pesulla pesulla
Tipping intensifies Tipping intensifies
Syömisiä Syömisiä
Slayer Slayer
Chuck Norris Chuck Norris
O Sole Miau! O Sole Miau!
Elämä on arpapeliä Elämä on arpapeliä
Vihertarina Vihertarina
Trumpetti Trumpetti
Mukava paikka Mukava paikka
 743 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 25.03.2021 18:59:21
[ + 4 | ]

Yle rasismi, se kuvata tyhmä nekkeri, pitä kuvata fiksu nekkeri

[52623] [husu.png] [0.26 MB] [733x490] [] []
husu.png

husu

(52)  · 

hussein

(22)  · 

taas

(6)  · 

neekeröi

(24)  · 

neekeri

(1402)
25.03.2021 20:19:31
#450687 [+-] Piilota Suosittele

Ei voi kuvata fiksu nekkeri kun ei ole olemassa fiksu nekkeri minkä Husukin omalla kommentillaan tuo hyvin esiin.

25.03.2021 23:25:50
#450755 [+-] Piilota Suosittele

Husu voisi edes vähän olla positiivisempi. Yle on löytänyt peräti yhden n33kerin joka edes yrittää käyttää maskia.

25.03.2021 23:57:53
#450764 [+-] Piilota Suosittele

Jaaha taitaa olla eka twiitti minkä Husu poistaa. Uusin twiitti on nyt

:DDDDDDD Sai varmaan aika kovaa vittuilua.

[ 10 viestiä | ]