Venekisat etelästä. Venekisat etelästä.
valokuvausniksi valokuvausniksi
kotouttamiskoulutus kotouttamiskoulutus
tässä on hyvä tässä on hyvä
oisko nopee palsu oisko nopee palsu
Nigerialainen vessa Nigerialainen vessa
K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke
Pepan isän ruohonleikkuri osa 2 Pepan isän ruohonleikkuri osa 2
tässä on lämmin tässä on lämmin
pyhä yrjö pyhä yrjö
Napoleon nykypäivänä Napoleon nykypäivänä
hyvinhän se sota meni hyvinhän se sota meni
Kenway kysyy hirvistä Kenway kysyy hirvistä
Pyllytin Pyllytin
tankkaus tankkaus
ei o myöhästyminen mun vika ei o myöhästyminen mun vika
elämme kovia aikoja elämme kovia aikoja
annas ku mä vähän autan annas ku mä vähän autan
ikkunanpesua ikkunanpesua
Vilautus Vilautus
TWINGO ASMR TWINGO ASMR
Tissit Tissit
tärkeää työtä tärkeää työtä
bröh bröh
 412 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 27.04.2026 08:26:05
[ + 0 | ]

Ihana vaimo

[87693] [a6ZY862_460sv.mp4] [3.66 MB] [460x816] [65.46s] [] []

nainen

(2356)

läski

(489)

usa

(202)

ruoka

(404)
27.04.2026 12:29:30
#751079 [+3] Piilota Suosittele

>>751077 Pahasti veikkaan, että jätkä on feeder joista on ollu jo puhetta täälläkin.
Lihottaa eukon sellaseen kuntoon, että se ei enää kykene menemään mihinkään.

Joku iso häiriö korvienvälissä, jota ei oikein pysty järjellä selittämään, että miksi
vitussa.

27.04.2026 13:48:50
#751082 [+1] Piilota Suosittele

>>751079
Joskus näin sellaisenkin dokkarin missä tyttö lihosi tahtomattaan. Sillä oli aivoissa häiriö, joka ei tuottanut täynnä olemisen tunnetta. Vittumaista pitää painoa balanssissa kun on jatkuva nälkä.

Toki, tässä mediassa tuskin siitä on kyse. Joko feederi tai tolla on jonkin tason syömishäiriö

27.04.2026 13:56:35
#751084 [+1] Piilota Suosittele

>>751082 Tuollanen känkkäränkkä siitä, ettei muka saa sapuskaa viittaa kyllä pahaan häiriöön.
Jätkän ehkä tahaton feederi ominaisuus tuskin on auttanut.

27.04.2026 21:03:19
#751132 [+-] Piilota Suosittele

>>751123 Tämä on toinen mahdollisuus mitä veikkaan ja miehen kannalta
se kaikista huonoin. Menee varmasti koko palkka mitä ikinä sitten tienaakaan
tuon kurkusta alas.

[ 9 viestiä | ]