________________________ ________________________
Poikalintujen juna Poikalintujen juna
*piip* *KABOOM* *piip* *KABOOM*
Tekoäly & tuomiopäivä Tekoäly & tuomiopäivä
Pesulla Pesulla
Mökkireissu Mökkireissu
Sus siunakkoon Sus siunakkoon
kurvaili :D kurvaili :D
ettei vaan lähe nyt mopo keulimaan ettei vaan lähe nyt mopo keulimaan
Uutisissa Uutisissa
Happy Days Happy Days
Paska sukk Paska sukk
nunnuka nunnuka nunnuka nunnuka
Ollaan yhessä nyt Ollaan yhessä nyt
verrari verrari
Hienoja maalauksia Hienoja maalauksia
Sperma verkkarit Sperma verkkarit
Ring of Testicular Torsion Ring of Testicular Torsion
Miksi olen äärikonservatiivi Miksi olen äärikonservatiivi
Homo-Kalle Homo-Kalle
Valupertti Duunissa Valupertti Duunissa
Tilanne on paha Tilanne on paha
Push the Pusher Zardonic Remix Push the Pusher Zardonic Remix
Normi ryssälandian liikenne Normi ryssälandian liikenne
 413 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 27.04.2026 08:26:05
[ + 0 | ]

Ihana vaimo

[87693] [a6ZY862_460sv.mp4] [3.66 MB] [460x816] [65.46s] [] []

nainen

(2356)

läski

(489)

usa

(202)

ruoka

(404)
27.04.2026 12:29:30
#751079 [+3] Piilota Suosittele

>>751077 Pahasti veikkaan, että jätkä on feeder joista on ollu jo puhetta täälläkin.
Lihottaa eukon sellaseen kuntoon, että se ei enää kykene menemään mihinkään.

Joku iso häiriö korvienvälissä, jota ei oikein pysty järjellä selittämään, että miksi
vitussa.

27.04.2026 13:48:50
#751082 [+1] Piilota Suosittele

>>751079
Joskus näin sellaisenkin dokkarin missä tyttö lihosi tahtomattaan. Sillä oli aivoissa häiriö, joka ei tuottanut täynnä olemisen tunnetta. Vittumaista pitää painoa balanssissa kun on jatkuva nälkä.

Toki, tässä mediassa tuskin siitä on kyse. Joko feederi tai tolla on jonkin tason syömishäiriö

27.04.2026 13:56:35
#751084 [+1] Piilota Suosittele

>>751082 Tuollanen känkkäränkkä siitä, ettei muka saa sapuskaa viittaa kyllä pahaan häiriöön.
Jätkän ehkä tahaton feederi ominaisuus tuskin on auttanut.

27.04.2026 21:03:19
#751132 [+-] Piilota Suosittele

>>751123 Tämä on toinen mahdollisuus mitä veikkaan ja miehen kannalta
se kaikista huonoin. Menee varmasti koko palkka mitä ikinä sitten tienaakaan
tuon kurkusta alas.

[ 9 viestiä | ]