Ei ees purru... Ei ees purru...
Lamaha Lamaha
Vanhan koiran ruokinta vs. nuoren koiran ruokinta :3 Vanhan koiran ruokinta vs. nuoren koiran ruokinta :3
Hanavesiytyminen Hanavesiytyminen
Saturday Night Beaver Saturday Night Beaver
Boset Boset
R.I.P. R.I.P.
Ennen photoshoppia Ennen photoshoppia
Kaikki ovat kauniita Kaikki ovat kauniita
Naomi ja NASA Naomi ja NASA
Kuplassa eläminen kuutioitu Kuplassa eläminen kuutioitu
Kissakuvia (ja koiro) Kissakuvia (ja koiro)
Chuck Norrisille ei vittuilla Chuck Norrisille ei vittuilla
Profeetta Profeetta
Siltsun bändi Siltsun bändi
Kerrankin kunnolla perusteltu ostos :D Kerrankin kunnolla perusteltu ostos :D
Kot Kot
Saisinko esitellä... Saisinko esitellä...
Muurahaispesä Muurahaispesä
Pronssi ryhmäkuva Pronssi ryhmäkuva
venäjän sisällissodan mähisijöitä venäjän sisällissodan mähisijöitä
Valitse "nainen" Valitse "nainen"
Venyttely Venyttely
Maailma Maailma
 387 näyttökertaa, 5 viestiä, 7.46 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 18:12:43
[ + 1 | ]

Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia

[87582] [1228.mp4] [7.46 MB] [576x1024] [56.03s] [] []

niilo22

(234)  · 

kirja

(111)
21.04.2026 18:48:39 | 18:48:51
#750310 [+1] Piilota Suosittele

Onhan toiki ollu kokoajan töissä ? Monelle tulee sellanen kuva, että se vaan teke somee ja tienaa vitusti rahaa ja nostaa samalla työttömyystukee. Ei se kuiteskaan ihan noin mene. Niilo tekee yhteistyötä sekä neuvottelee sponsoreiden kanssa yms yms joten kun rupee laskemaan sitä työmäärää jonka se on oman mediapersoonansa eteen nähnyt niin kyllä se mun silmissä ihan työstä käy.

Sitten monet nuoret tubettajat dollarinkuvat silmissä alkaa tubettaa ja sitte tuleenkin uus video "KELA JA ULOSOTTO VEI KAIKKI MUN RAHAT!" tyylinen video missä itketään verisiä kyyneleitä kun toimeentulotuen maksaminen lopppu koska teidän lahjoitukset ja muut laskettiin tuloiksi! Vittu mikä Babylon Tää Suomi on ku työtön ei saa toimeentulotukee jos se alkaa ite tekee rahaa!! NATSI SOUMI ! :D

22.04.2026 01:18:41
#750376 [+1] Piilota Suosittele

>>750310
Hyvä esinahaton herra ja kurkkuääniä päästelevän kulttuurin edustaja, te olette täysin oikeassa ennustuksessanne. Mutta tahdon samalla myös muistuttaa, että keskiajalla Euroopassa kiellettiin arpanopan heittäminen, koska se oli random tuotantoa ja koska Jumala oli jo päättänyt kaiken oikein, niin arpakuution heittäminen oli syntiä. Ahhaa - mutta tässähän onkin kyse siitä, että kaikkivoipa Luojamme on jo entuudestaan päättänyt mihin asentoon arpakuutio pysähtyy. Touche!

22.04.2026 09:32:04
#750397 [+-] Piilota Suosittele

Niilo takoo turhasta paskastaan niin paljon rahaa, että ehdottomasti siltä pitäisi evätä Kelan tuet vielä siihen päälle.

22.04.2026 16:07:10
#750417 [+1] Piilota Suosittele

Niilo on kyllä erikoinen tapaus että joku tekee yhteistyötä tälläisen saatanan laiskan ja vielä tyhmimmän ihmisen kanssa mitä olen ikinä nähnyt. Yhteiskunnan loinen numero 1

24.04.2026 02:02:23
#750657 [+-] Piilota Suosittele

Kaikista eniten vituttaa tossa vatipäässä jatkuva valitus, valehtelu ja äitinsä törkeä hyväksikäyttö.

[ 5 viestiä | ]