Musti ja mustat Musti ja mustat
Jekku 2 Jekku 2
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
vedessä on kivaa :3 vedessä on kivaa :3
Kova äijä Kova äijä
Viidakon Ykä, asiallinen neekeri Viidakon Ykä, asiallinen neekeri
lelumanne lelumanne
Joulukalenteri 2019 Luukku 6 Joulukalenteri 2019 Luukku 6
Pornoa yksin Pornoa yksin
Sama suunta Sama suunta
Potta Pyro Potta Pyro
Ei naisille Ei naisille
Näitä Suomi tarvitsee Näitä Suomi tarvitsee
Hieno mies Hieno mies
Hirvikolari Hirvikolari
Suihkussa Suihkussa
Pantsuluukku 8 Pantsuluukku 8
Death by snu snu Death by snu snu
Jamalin vertical suplex Jamalin vertical suplex
Posti se kulkee Posti se kulkee
Eh man Eh man
näin moni halusi toisen näistä presidentiksi näin moni halusi toisen näistä presidentiksi
rinne tuumailee rinne tuumailee
Today i want some special attention Today i want some special attention
 284 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 20.04.2026 20:22:33
[ + 7 - | ]

hyvinhän se sota meni

[87540] [HGSV05FXMAAe52C.jpg] [0.21 MB] [720x1013] [] []
HGSV05FXMAAe52C.jpg

ww2

(26)  · 

hitler

(349)  · 

sota

(191)
20.04.2026 21:44:33
#750172 [+4] Piilota Suosittele

Eipä tässä ole kauaa siitä brittien veteraanista, joka suorassa lähetyksessä
toi julki, että se uhraus, mikä annettiin ei ollut sen arvoista.
Paha syyttää pappaa britannian nykytilannetta katsellessa.

21.04.2026 01:23:54
#750221 [+2] Piilota Suosittele

>>750172 Voi vaan kuvitella miehen oloa. Näki kaveriensa kuolevan. Nyt lontoossa on natiivit vähemmistössä. Ja poliisi tekee ratsioita vihapuhe kirjoittelun takia. Ei pidä unohtaa sitä pedorinkiä jonka takia tuhannet brittitytöt joutui raiskatuiksi. Poliisi ei puuttunut asiaan rasismi syytösten pelossa.

Britannia on menetetty. Long live the king.

21.04.2026 08:52:44
#750250 [+2] Piilota Suosittele

>>750221 Saatto se vähän kolahtaa juontajallekkin, kun mies joka sen kaiken paskan
läpi on mennyt sanoo sen ääneen, että tämä ei ole enää britannia minkä puolesta hän taisteli.
Ja briteissä kuitenkin veteraaneja ei ole taidettu missään välissä kohdella huonosti, kuten
suomessa oli sauma.

Tuo poliisin munattomuus rasismisyytösten takia on just se, mikä mädättää lopunkin
uskottavuuden laitokselta. Joten ei ihme, että tulevat ennemmin natiivi britin ovelle
hakemaan asemalle rasistisesta kirjotuksesta, kuin korjaisisivat itse ongelmaa.

[ 4 viestiä | ]