suomen tiet suomen tiet
Heh.. ne erot. Heh.. ne erot.
Est is ich Est is ich
Carbonaaraa Carbonaaraa
Assassin's Antimaterias ! Assassin's Antimaterias !
Prideä vain joillekin.. Prideä vain joillekin..
Lähti kuin lappilainen luolastosta Lähti kuin lappilainen luolastosta
transumanne transumanne
Ei saatana Ei saatana
Sanna Sanna
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
BLM BLM
vampyyri vampyyri
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
"If there is a war with NATO, it will be nuclear" "If there is a war with NATO, it will be nuclear"
posti posti
lasten kasvatus osa2 lasten kasvatus osa2
On saavutettu 100% tasa-arvo. On saavutettu 100% tasa-arvo.
Kaalemato Kaalemato
Twitter sotaa :) Twitter sotaa :)
väärä kohde väärä kohde
Tussahti Tussahti
Ipana Ipana
Hyvän mielen kuva. Hyvän mielen kuva.
 282 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]