Börheä tuomio >:3 Börheä tuomio >:3
Halvauksen oireet Halvauksen oireet
Kaksi maanpetturia Kaksi maanpetturia
Harry, nää oot runkkari Harry, nää oot runkkari
Putin on mulkku Putin on mulkku
Talven 2005 gondola Talven 2005 gondola
Turppi Turppi
Jep Jep
"Hyväntekeväisyys" "Hyväntekeväisyys"
Pock Footin´ Pock Footin´
Emma ❤ Emma ❤
Sotaa pakenevia. Sotaa pakenevia.
toimistossa mietiskelee toimistossa mietiskelee
Voldemort Voldemort
lopeta sotiminen lopeta sotiminen
Kirveellä päähän niin säästyy luodit Kirveellä päähän niin säästyy luodit
Suolakurkkuja Suolakurkkuja
Simo häyhä Simo häyhä
Ortodoksimunkkien hyökkäys Ortodoksimunkkien hyökkäys
Karavaani Karavaani
Kirootti Kirootti
Hopojen yö Hopojen yö
Putte on Euroopan keisari! Puolustakaa keisaria! Putte on Euroopan keisari! Puolustakaa keisaria!
Venakkokopteri tipahtaa. Venakkokopteri tipahtaa.
 348 näyttökertaa, 5 viestiä, 12.13 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 07:20:02
[ + 2 - | ]

Artemis 2 greenscreen mokat

[87242] [989.mp4] [12.13 MB] [576x1024] [60.70s] [] []

artemis

(9)  · 

nasa

(18)
07.04.2026 13:38:51
#747398 [+1] Piilota Suosittele

Paitsi tietysti että streamissa, tai alkuperäisessä videossa ilmiötä _ei_ ole, vaan ainoastaan tässä videossa, jossa ruutua kuvataan kameralla ... eli kuten Likasankokin totesi : chroma key päällä, eikä siis videossa vaan ruudussa mitä tässä on kuvattu.

Ps. on pirun kova green screen, ottaen huomioon että streami on pyörinyt pari vuorokautta, luulisi että tässä vaiheessa olisi jo vaijerit menneet solmuun, kun tuolla kelluvat milloin missäkin ja milloin mitenkin päin ... erityisesti antaisin bonukset sille joka käsittelee vaijereita joilla tuon naisen hiuksia ohjaillaan niin että näyttäisivät olevan painottomassa tilassa ...

07.04.2026 21:31:41
#747521 [+-] Piilota Suosittele

>>747396
Salaliittoteorioita ja tälläsiä "feikkejä" on helppo jakaa yleisölle, jotka helposti uskovat kaikkea netissä näkemäänsä aidoksi. Ja juuri tämäkin, on näiden foliohattujen taktiikka. Heti kun esität niille faktoja, niin "sä oot vaa lukenu ne netistä!"

Esimerkiksi @pölle just selitti mulle että Artemiksessa on käytetty ihan tavallisia 50e tokmannin aurinkopaneeleja, koska hän näki kuvan siitä netissä.

netissä

[ 5 viestiä | ]