Jäinen Punainen tori Jäinen Punainen tori
Kannatti nähdä vaivaa :) Kannatti nähdä vaivaa :)
Heresy Heresy
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Mountain retkellä Mountain retkellä
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
mee ny vittuun origins mee ny vittuun origins
Slayjerin sisko Slayjerin sisko
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Karvisen rakenne on muuttunut. Karvisen rakenne on muuttunut.
PC Master Race PC Master Race
Keisari ostoksilla Keisari ostoksilla
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Impossibru! Impossibru!
Ilo irti elämästä Ilo irti elämästä
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
baileyssit naamaan baileyssit naamaan
Sturmwehr-Wie ein Held Sturmwehr-Wie ein Held
treffit meni puihin treffit meni puihin
Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla
arvo arvo
Eipä tässä mitään kummempia... Eipä tässä mitään kummempia...
Havuja perkele Havuja perkele
 348 näyttökertaa, 5 viestiä, 12.13 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 07:20:02
[ + 2 - | ]

Artemis 2 greenscreen mokat

[87242] [989.mp4] [12.13 MB] [576x1024] [60.70s] [] []

artemis

(9)  · 

nasa

(18)
07.04.2026 13:38:51
#747398 [+1] Piilota Suosittele

Paitsi tietysti että streamissa, tai alkuperäisessä videossa ilmiötä _ei_ ole, vaan ainoastaan tässä videossa, jossa ruutua kuvataan kameralla ... eli kuten Likasankokin totesi : chroma key päällä, eikä siis videossa vaan ruudussa mitä tässä on kuvattu.

Ps. on pirun kova green screen, ottaen huomioon että streami on pyörinyt pari vuorokautta, luulisi että tässä vaiheessa olisi jo vaijerit menneet solmuun, kun tuolla kelluvat milloin missäkin ja milloin mitenkin päin ... erityisesti antaisin bonukset sille joka käsittelee vaijereita joilla tuon naisen hiuksia ohjaillaan niin että näyttäisivät olevan painottomassa tilassa ...

07.04.2026 21:31:41
#747521 [+-] Piilota Suosittele

>>747396
Salaliittoteorioita ja tälläsiä "feikkejä" on helppo jakaa yleisölle, jotka helposti uskovat kaikkea netissä näkemäänsä aidoksi. Ja juuri tämäkin, on näiden foliohattujen taktiikka. Heti kun esität niille faktoja, niin "sä oot vaa lukenu ne netistä!"

Esimerkiksi @pölle just selitti mulle että Artemiksessa on käytetty ihan tavallisia 50e tokmannin aurinkopaneeleja, koska hän näki kuvan siitä netissä.

netissä

[ 5 viestiä | ]