Juu juu, demokratiaahan sitä tahdotaan Juu juu, demokratiaahan sitä tahdotaan
Valtamedian totuudet Valtamedian totuudet
Pornoo Pornoo
Gay Gay
Perse Perse
sinä et ole yksi meistä >:3 sinä et ole yksi meistä >:3
hinttiaanipäällikkö hinttiaanipäällikkö
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
sileä sileä
siivoa nämä siivoa nämä
vicetone astronomia vicetone astronomia
Hieno suoritus! Hieno suoritus!
nyt on väsynyttä :D nyt on väsynyttä :D
Hieno mies Hieno mies
heheee heheee
3d printterillä ase 3d printterillä ase
Black temple 2020 Black temple 2020
I regret nothing >:3 I regret nothing >:3
Kissakokoelma Kissakokoelma
Säätiedotus Säätiedotus
Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa! Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa!
Me ollaan ykkösiä Me ollaan ykkösiä
Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina
ensimmäinen ruotsalainen avaruudessa ensimmäinen ruotsalainen avaruudessa
 1 544 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.04.2018 18:13:42
[ + 6 - | ]

mitä rotta sanoo?

[10487] [kela.jpg] [0.07 MB] [600x738] [] []
kela.jpg

sossurotta

 · 

rotta

(167)  · 

kela

(105)  · 

vompatti

 · 

elämän leppoistaja

13.01.2020 03:44:55
#293206 [+-] Piilota Suosittele

>>46169
Se on varmasti katkera paikka, kun koko suku on lapsuudesta asti motkottanu, että yhteiskunnan tukea ei saa ottaa missään muodossa. Muuten on lusmu narkkivasuri. Mitä ny kuitenkin ihan mielellään ovat tyytyväisiä, ku saavat vähän veron palautuksia, bussilippu ei maksa kymppiä suuntaansa, bensa maksaa alle kaks euroo litralta ja on olemassa semmosetkin ihmeet kuten julkinen terveydenhuolto ja sen tuet. Mutta tärkeintähän onkin, että yhteiskunnalta ei oteta mitään tukia vastaan!

Aatella ny, opiskelijoiden tekemässä hammashoidossa saattaa saada juurihoidonkin parilla kympillä! Jumalauta mitä kommunismia! Kyllä sen pitää maksaa ainakin pari tonnia per käynti, muuten ollaan ihan Neuvostoliiton mallilla, saatana! Ai niin, kiitos kun pääsin ambulanssilla tämän nyrjäyttämäni kynnen vierustan kanssa sairaalaan jossa sain laastarin eikä maksanut, kuin vähän päälle kympin se koko homma. Mutta usko, poika, kun sanon että ainoastaan narkkarit ja työtä vieroksuvat loiset käyttävät verovaroin maksettuja palveluita! Niin no tottakai jouduin käymään kunnallisessa, kun oma yksityinen lääkärini oli lomalla ulkomailla. Mitä muka olisi pitänyt tehdä? Enhän minä nyt sentään voinut muulla yksityisellä käydä. Phöh. Jumalauta miten löysiä nää niin sanotut työttömät on. Kaikki pitäis ampua.

Sillon ku olin viis vuotias niin piti hiihtää sata kilsaa ylämäkeen molempiin suuntiin koulumatkalla ja sekin kesti 16 tuntia yhteensä. Söin lunta ja ammuin sata karhua, peuraa ja poroa sekä tais siinä ohimennen mennä viiskytä ryssääkin joka päivä. Tein lihoista sitten palvaamalla ruokaa mitä on vieläkin jälellä ainakin tuhat kiloa vaikka ikä hipookin jo sataa kahtakytä vuotta. Enkä oo antanu iän hidastaa, se on lusmujen ja kommareiden tyyliä. Joka aamu vedän sivakat jalkaan ja pyörin kymmenen tuntia ympäri kuntaa hiihtäen 17 kilsaa tunnissa tai kävellen 14 kilsaa tuntia kohen. Syön sepeliä vaikka ei mulla koskaan olekkaan nälkä, sillä aina oon löytänyt ruokaa ja tienannut rahani, jumalauta. Ja sitten vielä näin kerran, ku marssilaiset hyökkäs maahan niin tappoin ne kaikki ja raatoista keitin soppaa jota isovaarini söi 30 vuotisen sodan aikana. Möin loput sitten Plutosta tulleille sisseille eilen aamulla. Ja sen jälkeen .. ...... mömmönnönnän pfffrlpst JA SAATANA prälänsdflötn.. ööörhlsäng..

"Valitettavasti nyt on tilanne se, että isoisänne on dementoitunut | ... siinä minä perkele jumalauta saatana istuin sitten Pietarin kanssa porisemassa, että kommunisteja ja ties mitä ... | niin pahasti, ettemme enää voi pitää huolta hänestä täällä vanhainkodin | ... TAPPAKAA NAPOLEON ENNEN KUIN MUSTA AURINKO NOUSEE ...| teho-osastolla. Luvallanne yritämme saada hänelle | ... sieltä ne korealaiste tulivat nuolemaan silmämuniamme ... | paikan johonkin sellaiseen hoitolaitokseen, jossa hänellä olisi enemmän hoitohenkilökuntaa, kuin täällä. Olemme kyllä pyörittäneet tätä puljua viimeiset kymmenen vuotta puoliksi | ... MINÄ EN OLE KOMMUNISTI, TAPAN KAIKKI ...| työharjoittelijoiden voimin, mutta paremman hoidon perusteella ehdotamme, että hän siirtyisi paremmin valmiutuneeseen tilaan."

[ 5 viestiä | ]