Runsaasti tätä materiaalia, missä ryssät käpälöi ilmiselvää räjähdettä, jonka yhtään fiksumpi kiertäs kaukaa.
Jossakin oli komea tarkka-ampujan laukaus yöhämärästä. Oliko 500m matkaa iigoriin pellolla ja paisto kuin paska hangelta lämpökiikarissa. Oli varmaan miina repussa/tetsarissa kiinni mihin osu, kun sankari katosi vastaavaan lämpövälähdykseen eikä valosaasteen haiduttua siellä näkynyt enää mitään kohteeksi laskettavaa. Ampujalla kunnon blyat ja paskanen nauru kylkeen.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ei ollut jadhavista ilmapalloksi
bussihuoltoa
Vapauden (Ryssän) liitto
Ukraina on valmis
Voi vittu timppa
It's happening
hyvä ryöstö
Räbläilyä
ryssäankat
Joku heppu pilven takana
Iloinen leski ja 128€
Kikkeliskokkelis!
Kalustot vähenee
ukrainan sodan ainoa hyvä asia
Työt on tehtävä vaikka palkanmaksajat lykkää horsmaa