Hessu pulassa. Hessu pulassa.
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
Cheers Cheers
Töihi Töihi
Reviirin isännyys todennettu :3 Reviirin isännyys todennettu :3
Dasabainottelua Dasabainottelua
Tämä puuro on liian Ǩ̴̟̟̹̤̽͌U̿ͫ̄̌U̼͎̜̖̳̣͂́͛ͤ̂̏ͥͅM̩A̲̮̙͉̭̓̌̅Aͬ̓̉ Tämä puuro on liian Ǩ̴̟̟̹̤̽͌U̿ͫ̄̌U̼͎̜̖̳̣͂́͛ͤ̂̏ͥͅM̩A̲̮̙͉̭̓̌̅Aͬ̓̉
Muutama webm 20 Muutama webm 20
Hallitus vs Lappi Hallitus vs Lappi
Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten
97 97
Disneylandissa Disneylandissa
Anteeksi repomies :( Anteeksi repomies :(
Lol Lol
Khaddi Sagnia Khaddi Sagnia
Hylly Hylly
Turpit Turpit
Jokaisen "fail-videon" inspiraation lähde Jokaisen "fail-videon" inspiraation lähde
Yön taikoja. Yön taikoja.
Suojelus Pärssinen Suojelus Pärssinen
Nykymuodin luoja Nykymuodin luoja
Teehetki. Teehetki.
Ajat eivät muutu kissojen ympärillä Ajat eivät muutu kissojen ympärillä
Mukuloita Mukuloita
 716 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.78 MB, 1 tiedosto, 14.05.2022 21:29:09
[ + 1 | ]

Rjyssän danggi sjanoo pjoks


tankki

(58)  · 

ukraina

(182)  · 

venäjä

(491)
14.05.2022 22:47:45
#571239 [+2] Piilota Suosittele

SAATANA ETTÄ LENTÄÄ TORNI KOMIASTI TAIVAASEEN!!! Ei se vissiin paskapuhetta ollu se väite nuitten ryssien tankkien heikkoudesta siinä että niissä omatki paukut losahtaa jos puolustaja osuu tornin juureen

14.05.2022 23:48:33 | 21:16:20
#571244 [+4] Piilota Suosittele

Toivottavasti oli torakoita tankin lähettyvillä paljon ja osia vain lenteli torakoista samaan tapaan kuin tankista.

15.05.2022 00:27:41
#571259 [+-] Piilota Suosittele

>>571244 Mietippä jos tuommosia tulis letkana jossaki Kainuun tai Lapin korvessa juuri ja juuri niille pikkuteilee mahtuen ja saat posautettua hännän ja pään? Saatana ne loput juoksee ku pupujussit pitkin mettiä takasin Pien-Venäjälle

15.05.2022 11:25:57 | 11:31:56
#571308 [+-] Piilota Suosittele

>>571259
Ensinnäkin, Kainuun tai Lapin korvessa ei ole hyötyä ottaa ekaa ja vikaa. Sitä taktiikkaa käytetään pullonkauloissa, eli paikoissa jossa sivulle on mahdotonta mennä (rakennukset, sillat yms). Kainuussa ja Lapissa taas lääniä riittää, joten tuosta motitustaktiikasta ei ole hyötyä.

Toisekseen, ryssän vaunut on tarkotuksellisesti tehty mataliksi. Niihin on vaikeampi osua, mutta osuman jälkeen kaikki kranaatit on automaattilaturissa. Miehistö istuu sen päällä, pelkästään kylkiosuma riittää ketjureaktioon. Sen ei tarvitse osua tornin juureen. Javelin taas oletusarvoisesti hyökkää katon läpi, toki silläkin voiampua perinteiseen malliin. Kuitenkin lähes telamiinan verran TNT:tä riittää tuhoamaan melkeen mitä tahansa mikä liikkuu teloilla.

>>571244
Tuolla ryssät on hakeutunut yllättävän paljon tankkien sekä muiden vaunujen läheisyyteen. Kiinniä huomiota noihin jalkoihin joita vilisee vaunun takana. Hieman ehkä sääliks käy, mutta pitäs ryssänkin ymmärtää perus säännöt. Ei vittu mennä sumppuun, ei mennä häröpalloon saatana :D



e: Jos ihmettelet miksi se ampuu myös maahan bemarin eteen? Siksi, koska konetykin kudit kimpoaa maasta.

[ 6 viestiä | ]