Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Pinppakivaa Pinppakivaa
Höhö Höhö
Shingeki no Mikko kokki - Attack on Aromipesä Shingeki no Mikko kokki - Attack on Aromipesä
Intti Setelit Intti Setelit
Hehkeitä neitokaisia tarjolla Hehkeitä neitokaisia tarjolla
Kun et halua jakaa tietojasi Kun et halua jakaa tietojasi
Muutama webm 5 Muutama webm 5
Kisse pois Kisse pois
Alfamies Alfamies
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3 Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka
banaani tyttö banaani tyttö
Johtopäätös! Johtopäätös!
pupujussi pupujussi
Kaikki etsimään geokätköjä Kaikki etsimään geokätköjä
älkää warettako älkää warettako
Totally worth it :D Totally worth it :D
GDPR paskaa GDPR paskaa
Pyöräretki Pyöräretki
Spikanor mopoilemassa Spikanor mopoilemassa
Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi
kyllä youtubesukupolvi on viisas kyllä youtubesukupolvi on viisas
aikaa tappaessa aikaa tappaessa
 443 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 18.03.2026 01:06:19
[ + 4 - | ]

Työttömän tähti

[86831] [tyottoman_tahti.jpg] [0.24 MB] [1320x964] [] []
tyottoman_tahti.jpg

lautapeli

(10)  · 

työttömyys

(20)  · 

kelarotta

(93)  · 

köyhä

(26)  · 

persauki

 · 

rahaton

 · 

kuntouttava työtoiminta

 · 

te-toimisto

(5)
18.03.2026 03:33:19
#743565 [+-] Piilota Suosittele

>>743553
Kato vaa. Tampereellahan lakkautettiin kuntouttava työtoiminta:D En tiä onko sitä enää ollenkaan.
Kieltäydyin yli 10v kirjottamasta sellasta lappua jota ne tyrkytti joka kerta, missä mainittii jossain kohtaa että jos allekirjottaa nii voidaan määrätä kuntouttavaan.

18.03.2026 09:14:47
#743584 [+-] Piilota Suosittele

>>743565 Kuntouttava työtoiminta vain vääristää työmarkkinoita – yllätys, yllätys – työnantajien eduksi, koska voi aina vain ottaa yhden tai pari työkkärin orjaa tekemään paska hommat.

19.03.2026 16:39:34
#743778 [+-] Piilota Suosittele

>>743565
Molin vuoden työttömänä 15v sitte ja nostin pienintä mahdollista tukea, ne määräs ensin 25% pois tuesta joka oli silloin ~400€, sitten se laski 200€ tasolle kuudeksi kuukaudeksi.

Yleensä Suomi tottelee ja nuolee EU:n persreikää kun sai asiasta nootin, ei tässä tapauksessa.

[ 6 viestiä | ]