Feikki kuulento Feikki kuulento
Pyllytin Pyllytin
On hyvä olla rotta! On hyvä olla rotta!
Pylly Pylly
GILF GILF
Kampaa naku naamas, nyt mennään :D Kampaa naku naamas, nyt mennään :D
Tissit Tissit
joulu meni joulu meni
Artemis 2 greenscreen mokat Artemis 2 greenscreen mokat
tilanne on vitty tilanne on vitty
rankat sipulit rankat sipulit
höhöhööhöhö höhöhööhöhö
Pysäytti varkaan Pysäytti varkaan
apustaja paratiisi reggae band apustaja paratiisi reggae band
Ihana nainen Ihana nainen
vapaa vapaa
Luolaston sellikaverit Luolaston sellikaverit
Tämä mies on usan paras ihminen Tämä mies on usan paras ihminen
Luolasto the movie Luolasto the movie
ai ei maksuväline kelpaa ai ei maksuväline kelpaa
postal dude postal dude
420 420
Pylly Pylly
pajeet kiipeilee pajeet kiipeilee
 442 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 18.03.2026 01:06:19
[ + 4 - | ]

Työttömän tähti

[86831] [tyottoman_tahti.jpg] [0.24 MB] [1320x964] [] []
tyottoman_tahti.jpg

lautapeli

(10)  · 

työttömyys

(20)  · 

kelarotta

(93)  · 

köyhä

(26)  · 

persauki

 · 

rahaton

 · 

kuntouttava työtoiminta

 · 

te-toimisto

(5)
18.03.2026 03:33:19
#743565 [+-] Piilota Suosittele

>>743553
Kato vaa. Tampereellahan lakkautettiin kuntouttava työtoiminta:D En tiä onko sitä enää ollenkaan.
Kieltäydyin yli 10v kirjottamasta sellasta lappua jota ne tyrkytti joka kerta, missä mainittii jossain kohtaa että jos allekirjottaa nii voidaan määrätä kuntouttavaan.

18.03.2026 09:14:47
#743584 [+-] Piilota Suosittele

>>743565 Kuntouttava työtoiminta vain vääristää työmarkkinoita – yllätys, yllätys – työnantajien eduksi, koska voi aina vain ottaa yhden tai pari työkkärin orjaa tekemään paska hommat.

19.03.2026 16:39:34
#743778 [+-] Piilota Suosittele

>>743565
Molin vuoden työttömänä 15v sitte ja nostin pienintä mahdollista tukea, ne määräs ensin 25% pois tuesta joka oli silloin ~400€, sitten se laski 200€ tasolle kuudeksi kuukaudeksi.

Yleensä Suomi tottelee ja nuolee EU:n persreikää kun sai asiasta nootin, ei tässä tapauksessa.

[ 6 viestiä | ]