Jos elämäm_koulu olisi anime Jos elämäm_koulu olisi anime
kumpi näyttelijä kumpi näyttelijä
Halla-Aho Halla-Aho
tervetuloa länteen tervetuloa länteen
Hyvä peli Hyvä peli
Flubber Flubber
Sama istuin Sama istuin
Nintendo of America Nintendo of America
bätäng bätäng
Maahanmuuton hinta suomelle Maahanmuuton hinta suomelle
Minun pizza Minun pizza
Rikkaus! Rikkaus!
Kostea tissieläin Kostea tissieläin
PLACEBO - Every You Every Me PLACEBO - Every You Every Me
Surprise Surprise
Pallea Pallea
Minkä pienenä oppii :3 Minkä pienenä oppii :3
Muumi-klassikko: Painajainen muumitalossa Muumi-klassikko: Painajainen muumitalossa
Äkkiä pystykorvalle Äkkiä pystykorvalle
Ä҉̳̭͕̦͓͉͡I̮̖͉̲͔ͅT̸̞͢Į̠̲ Ä҉̳̭͕̦͓͉͡I̮̖͉̲͔ͅT̸̞͢Į̠̲
America fuck yeah!!! America fuck yeah!!!
Veikeä Landsknecht Veikeä Landsknecht
Poika hei Poika hei
Teknik sano ryssä, kun... Teknik sano ryssä, kun...
 391 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.76 MB, 6 tiedostoa, 13.03.2026 23:16:42
[ + 1 | ]

Kallis homo !

[86733] [tiedosto_1.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_1.jpg
[86732] [tiedosto_2.jpg] [0.1 MB] [768x768] [] []
tiedosto_2.jpg
[86731] [tiedosto_3.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_3.jpg
[86730] [tiedosto_4.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_4.jpg
[86729] [tiedosto_5.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_5.jpg
[86728] [tiedosto_6.jpg] [0.14 MB] [768x768] [] []
tiedosto_6.jpg

antimateria

(22)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

kallis

(16)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)
13.03.2026 23:18:29
#742594 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria
Rouva on nyt hyvä ja valitsee, nyt saatana mulla on todiste kenen vitsiä käytät mut mä tein tän nyt sulle että sul on joku ebin kuvakommentti tai pari :D

Oot sinäki yks Irma :D

13.03.2026 23:43:38
#742613 [+-] Piilota Suosittele

>>742609
Valupertti meni homobaarii, mut sit siel oliki setämies. No, sit kun ne jutteli niin ne tajus että betoni kohtaa työttömän joten se....!

(noni nyt jatka vitsiä ni sit se on sun oma keksimä)

24.03.2026 20:56:44 | 20:57:33
#744781 [+-] Piilota Suosittele

>>742740 Nabbula.fi tä voisin ennen kesää ottaa puuhaksi, kunhan STCP:n parista joudan. Nyt sain STCP:n toteutettua Raspberri PI:lle ... olen homo heterolla latino tavalla :D .. Mut muuta kokemusta tuosta aiheesta on toodella niukasti :D..

[ 7 viestiä | ]