Isä Sandels Isä Sandels
Halme Halme
Tissit Tissit
hernekeittomunkki hernekeittomunkki
ismo näkee painajaista ismo näkee painajaista
mr_pihvi mr_pihvi
date a nigger date a nigger
ovi on hyvä apuväline ovi on hyvä apuväline
Hei nyymi... Hei nyymi...
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
sorvin ääressä sorvin ääressä
Käppäurut 2 Käppäurut 2
Hupsista Hupsista
adolf schwarzzenegger adolf schwarzzenegger
persut eivät voi enää lähettää häirintä singaaleja aivoihini persut eivät voi enää lähettää häirintä singaaleja aivoihini
Ihana mies Ihana mies
Uutiset Uutiset
Sierra jättää sen Sierra jättää sen
Mikä on parkkiruutu? Mikä on parkkiruutu?
leijuntaa leijuntaa
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Tattu tuho tiedossa Tattu tuho tiedossa
Totaalinen vitun 9 Totaalinen vitun 9
 391 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.76 MB, 6 tiedostoa, 13.03.2026 23:16:42
[ + 1 | ]

Kallis homo !

[86733] [tiedosto_1.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_1.jpg
[86732] [tiedosto_2.jpg] [0.1 MB] [768x768] [] []
tiedosto_2.jpg
[86731] [tiedosto_3.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_3.jpg
[86730] [tiedosto_4.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_4.jpg
[86729] [tiedosto_5.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_5.jpg
[86728] [tiedosto_6.jpg] [0.14 MB] [768x768] [] []
tiedosto_6.jpg

antimateria

(22)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

kallis

(16)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)
13.03.2026 23:18:29
#742594 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria
Rouva on nyt hyvä ja valitsee, nyt saatana mulla on todiste kenen vitsiä käytät mut mä tein tän nyt sulle että sul on joku ebin kuvakommentti tai pari :D

Oot sinäki yks Irma :D

13.03.2026 23:43:38
#742613 [+-] Piilota Suosittele

>>742609
Valupertti meni homobaarii, mut sit siel oliki setämies. No, sit kun ne jutteli niin ne tajus että betoni kohtaa työttömän joten se....!

(noni nyt jatka vitsiä ni sit se on sun oma keksimä)

24.03.2026 20:56:44 | 20:57:33
#744781 [+-] Piilota Suosittele

>>742740 Nabbula.fi tä voisin ennen kesää ottaa puuhaksi, kunhan STCP:n parista joudan. Nyt sain STCP:n toteutettua Raspberri PI:lle ... olen homo heterolla latino tavalla :D .. Mut muuta kokemusta tuosta aiheesta on toodella niukasti :D..

[ 7 viestiä | ]