kukka kukka
haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan
*Kurkku laulu kovenee* *Kurkku laulu kovenee*
Minkä apina nyt itselleen voi Minkä apina nyt itselleen voi
Hyvää syntymäpäivää sinulle börhein! Hyvää syntymäpäivää sinulle börhein!
Muumilaakson tarinoita Muumilaakson tarinoita
Kohtuullinen pyyntö Kohtuullinen pyyntö
Luolaston Oulu-miitti Luolaston Oulu-miitti
Hale & Pace - Marbles Hale & Pace - Marbles
Paransi ulkonäköään imagolaseilla Paransi ulkonäköään imagolaseilla
2 Girls 1 Cup 2 Girls 1 Cup
Americans Americans
Pidä nekrustas kii Pidä nekrustas kii
Tunnetko Tutinan? Tunnetko Tutinan?
Hyvä koira Hyvä koira
Vappuaaton pulmapähkinä Vappuaaton pulmapähkinä
Reisitaskut Reisitaskut
Ihme hengailua Ihme hengailua
Aurinko auttaa! Aurinko auttaa!
Jätkät en malta oottaa Jätkät en malta oottaa
Samikset Samikset
Melkein.. Melkein..
Ajankohtaisuus Ajankohtaisuus
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
 401 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]