helvetin hyviä poranteriä helvetin hyviä poranteriä
tervetuloa töihin mulkut tervetuloa töihin mulkut
Hehe Hehe
Mikko Alatalo - Neekerin poika Mikko Alatalo - Neekerin poika
Pullea vako Pullea vako
mirri tärisee mirri tärisee
Tatsumaki Tatsumaki
tää on mun nyt tää on mun nyt
äitien tekemää ruokaa äitien tekemää ruokaa
avoauto avoauto
joni suunnittelee jekkua joni suunnittelee jekkua
drift kingz drift kingz
Kissetin kynsii Kissetin kynsii
kortsun historia kortsun historia
ez headshot ez headshot
jos se toimii älä koske jos se toimii älä koske
Helevetin saatana Helevetin saatana
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
auton pesu auton pesu
Suomi vs Ruotsi Suomi vs Ruotsi
Treffi-ilta pielessä Treffi-ilta pielessä
Vitun öyhöt Vitun öyhöt
OPPIIPAHAN OPPIIPAHAN
Oldies Oldies
 403 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto, 22.02.2026 13:02:24
[ + 3 - | ]

Valupertin kunniaksi

[86217] [tiedosto.jpg] [3.84 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

makaroonilaatikko

 · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
23.02.2026 05:31:57
#738986 [+-] Piilota Suosittele

Mä heitän arviona semmosen 350 grammaa makaronia, 2 dl ruokakermaa, sinihomejuustomurusta sekä noin 175 grammaa juustoraastetta. Ehkä desi rasvaista maitoa. Lihan korviketta sitten max 350 gemmiä kanan jauhelihaa sekä puolikas sipuli.

Paistoaika 35 minuuttia, 210-230 astetta uunin yläritilällä.

>>738919
Guulebbas nyd saadanan nilggi. Mä tein kerran kaverin kans lasagnemakaronimössöä johon meni semmonen 500 grammaa juustoo, 400 grammaa makaronia, 400 grammaa jauhelihaa, maustepussi sekä runsaasti maitoa. Laskettiin, että siihen tuli kaiken kaikkiaan noin 10 000 kaloria. Syötin sen sitten niille kaikille muille ku aavistelin orastavaa sydänkohtausta, mutta perkele ne jäi sittenkin henkiin ja arvaappa vituttiko mua ku en uskaltanu ite maistaa ollenkaan.

[ 6 viestiä | ]