hermot meni hermot meni
Jumppatauko Jumppatauko
Kuulinko ruoka Kuulinko ruoka
ei suju ei suju
antifa antifa
Terveisiä Oulusta Terveisiä Oulusta
murica murica
one punch man one punch man
kolfaamassa kolfaamassa
videopelit videopelit
Los angelesissa jotain pikku palonpaskaa Los angelesissa jotain pikku palonpaskaa
uimaan siitä uimaan siitä
asiantuntijat asiantuntijat
pieleen meni pieleen meni
uusi vuosi uudet kujeet uusi vuosi uudet kujeet
vihreiden erikoisjoukot vihreiden erikoisjoukot
naku vois sponssaa mulle kissapuvun naku vois sponssaa mulle kissapuvun
uuno murhapuro uuno murhapuro
NAKUANKKA asentaa atk NAKUANKKA asentaa atk
Taivas eiku meri eiku tie Taivas eiku meri eiku tie
doomtwerk doomtwerk
operointia operointia
Selfie Selfie
Videokokoelma Videokokoelma
 351 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 18.02.2026 13:31:55
[ + 2 | ]

saksa valmistautuu

[86118] [81b2fe44079569a1.jpg] [0.26 MB] [1052x1607] [] []
81b2fe44079569a1.jpg

saksa

(119)  · 

energiajuoma

(9)  · 

lidl

(17)
18.02.2026 17:34:58
#738272 [+-] Piilota Suosittele

1.5l pullo Konging strongia 70 senttiä ?
Ei taideta tuoda suomeen ja hintakin varmaan vähän toista luokkaa...

[ 4 viestiä | ]