pyörylä pyörylä
Helikopterit käyntii Helikopterit käyntii
Tumma teema Tumma teema
>kurkkumopo :D >kurkkumopo :D
"paha valko mies asenta nama pahat peilit ugh" "paha valko mies asenta nama pahat peilit ugh"
oma tuoli :3 oma tuoli :3
Kissantaikokoelma Kissantaikokoelma
E-ei naiset voi olla vahvempia ku miehet... E-ei naiset voi olla vahvempia ku miehet...
Veljenpojoilla nälkä Veljenpojoilla nälkä
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
Vihreä femakkoherkku nami nami Vihreä femakkoherkku nami nami
banaani banaani
Galko Galko
Hieno pullo Hieno pullo
Kuvasia 2/2 Kuvasia 2/2
kjeh kjeh kjeh kjeh kjeh kjeh
greeper greeper
käyn vain tulla :3 käyn vain tulla :3
Yllätys! :3 Yllätys! :3
Now where could my pipe be? Now where could my pipe be?
Loppuu se pelleily Loppuu se pelleily
Palppis Palppis
Tits Tits
jäätelöä jäätelöä
 373 näyttökertaa, 1 viesti, 0.11 MB, 1 tiedosto, 27.01.2026 16:11:33
[ + 2 | ]

festaritunnelma

[85732] [7e57cbec5475d2d2.jpg] [0.11 MB] [1080x1187] [] []
7e57cbec5475d2d2.jpg

festari

 · 

ketamiini

(8)
27.01.2026 21:28:36 | 21:37:14
#735766 [+-] Piilota Suosittele

No osassa festareita jokainen vetää tyylillään.
Itseltäni paloi +1000mk festari liput + matkat + juomat + safkat(?) ja mitään en muistanut koko reissusta, kerrottiin vain että olin päissäni nakannut kännykän pielisjokeen, lentänyt jatkoklubilta ulos oksennettuani tuoppiin, ilmeisesti tehnyt vaihtarit farkkutakista nahkatakkiin (pöllinyt, kun oma takki hukkui) jne.

[ 1 viestiä | ]