valinnanvara valinnanvara
pelastakaa suomi pelastakaa suomi
no racism no racism
salaliitto salaliitto
Kouvola HDR Kouvola HDR
vihreät de gröna vihreät de gröna
leenu liinu ja tiinu leenu liinu ja tiinu
katalysaattoriton suomi katalysaattoriton suomi
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
Parit mustat. Parit mustat.
prööt prööt
mertsi sano niin mertsi sano niin
Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi.. Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..
Intia. Hypähtelyarmeija Intia. Hypähtelyarmeija
matkalaiset matkalaiset
Niinhän se meni kuten arveltiin Niinhän se meni kuten arveltiin
gondola traveller gondola traveller
Taikuri Taikuri
Hehe :D Hehe :D
Minä ugala ahlam gameli kuusi! Minä ugala ahlam gameli kuusi!
ihana nainen ihana nainen
Poliittinen kompassi Poliittinen kompassi
Ihana nainen Ihana nainen
eva notty eva notty
 518 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:09:33
[ + 2 - | ]

dejavu

[85518] [903359b605ac3f24-h264-hd.mp4] [2.71 MB] [720x1280] [13.38s] [] []

sutii

(7)  · 

traktori

(47)
10.01.2026 22:53:26
#734341 [+1] Piilota Suosittele

En ole asian tuntija, mutta eikös kauhan piikeillä vois jarruttaa painamalla tiehen? Volvokuskilla jännät paikat :D

11.01.2026 19:54:29
#734435 [+1] Piilota Suosittele

>>734350
Aika hyvin se piti kuiteski kuormaajan näpeissään, ei päästänyt linkkuun vaan suoristi. Tollasessa tilanteessa kaikki tapahtuu niin nopeasti, joten en lähtis ainakaan itse moralisoimaan kauhan käytöstä. Pahimmassa tapauksessa se ois Volvon täräyttämään tota pakittavaa autoa vasten jolloin oltais jo keskusteltu korvauksista ja vakuutuksista. Nyt selvittiin vaan säikähdyksellä

11.01.2026 20:29:01
#734438 [+1] Piilota Suosittele

>>734435 Huonosta kokemuksesta tietää, että linkku-ohjattavat on käytännössä mahdottomia
ohjata sivuluisussa ainakin tyypillisillä tavoilla.

Ei onnistunut katepillarilla eikä tekalla, joista kokemuksia :)

11.01.2026 21:08:31
#734441 [+1] Piilota Suosittele

>>734438
Juu, linkkuvehkeet käyttäytyy ihan eri tavalla verrattuna autoihin varsinkin sivuluisussa. Tossa oli helvetin hyvät mahikset että koko paska ois lähteny pyörimään enemmänkin, mut nyt selvittiin yhdellä piruetilla

11.01.2026 23:35:17
#734446 [+-] Piilota Suosittele

>>734441 Tuo tausta minua vähän huoletti, että mitä siellä oli.
Tasamaa vai toinen mäki, kun ei usvalta oikein nähnyt selväksi.

Tasamaalla pillari kyllä stoppaa itestäänkin ilman isompia hämminkejä, mutta
jos siellä olis ollu toinen rinne/oja, niin sitten tuo olis voinu olla pikkuinen ongelma
liukumisen jatkuessa yhtään pidempään.

[ 9 viestiä | ]