nope nope
Vihtorin salaisuus Vihtorin salaisuus
Kohta sattuu Kohta sattuu
Saaba Saaba
luolasto luolasto
Vitun rasistirobotit Vitun rasistirobotit
Niini-stöö on äijjjä Niini-stöö on äijjjä
Kermit kuvakommenttikokoelma Kermit kuvakommenttikokoelma
ruokaa hymyssä suin ruokaa hymyssä suin
hyvin pelastettu :3 hyvin pelastettu :3
synnytys synnytys
Tasapainoista kellotusta silmät kiinni :3 Tasapainoista kellotusta silmät kiinni :3
Ilmeeni kun luolasto toimii jälleen :3 Ilmeeni kun luolasto toimii jälleen :3
Liftarit part 2 Liftarit part 2
jamal ottaa purkkiruokaa jamal ottaa purkkiruokaa
Normi perjantai Normi perjantai
Luihakoita lakkeja Luihakoita lakkeja
uhriutuminen uhriutuminen
Juustoo Juustoo
haaremin ruusu haaremin ruusu
vettä :3 vettä :3
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
Ravit Ravit
Niini-stöö Niini-stöö
 494 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto, 26.12.2025 18:23:13
[ + 1 | ]

ei pysähdytä motarilla

[85308] [5827dfdfe1ee6ec5.mp4] [2.09 MB] [1280x720] [18.56s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

koira

(1229)
26.12.2025 21:28:33
#732576 [+2] Piilota Suosittele

Joskus ku tulin TÖISTÄ kotiin nii tiellä juoksenteli koira ja hyppi autoja kohden, joku pakettiauto jyräytti 70kmh sitä paskarakkia päin, se luisu tietä pitkin ja jäi täriseen, vähänkö repesin.

27.12.2025 12:34:09
#732626 [+1] Piilota Suosittele

>>732576 Ei tuo viellä mitään.
Oli autoilija törmännyt peuraan hetkeä aikaisemmin
ja tuttu pysähtynyt varmistelemaan, että onko kaikki ok siellä törmänneessä sedanissa.

Rouva oli kunnossa eikä autossakaan ihan hirveitä jälkiä keulassa, mutta huolenaihe oli
keskellä ajokaistaa sätkivä valkohäntäpeura yömyöhällä.

Ei ollut autossa mitään kunnollista kättä pidempääkään, millä olisi voinut lopettaa ja
oli juuri tarttunut luuriin hätäkeskukseen, että tarvittas paikalle henkilökuntaa
huolehtimaan tästä kolaritapauksesta ja peuran lopetuksesta.
Puhelua tehdessä viritteli varoituskolmion ja hätävilkut molemmista
autoista päälle.

Oli juuri kerennyt mainita avuntarpeen laadun hätäkeskuksen vastaajalle, kun
takaa tuli hiace peräkärryn kanssa aikomuksenaan hypätä ajassa vauhista päätellen.
Eikä aikomustakaan hiljentää valoshowsta huolimatta ja peurasta keskellä ajokaistaa.

Päästi samalla vauhilla siitä peuran ylitse niin, että maskista lenteli palasia penkalle
ja auton/peräkärryn alla löi kipinöitä, kun yhdistelmä rymisteli tämän elukan ylitse.
Ja jatkoi hiljentämättä matkaansa kadoten mutkaan.

Tässäkohtaa tuttu edelleen hätäkeskukseen puhelu auki selosti tilanteen
muutoksen ja totesi, että peura on onnistuneesti lopetettu, että sen
kanssa ei ole enää isoa kiirettä.

Jäi paikanpäälle antamaan lausunnon saapuneelle ensivasteen edustajalle ja
jatkoi sitten itse matkaansa.
Tiettävästi tätä hiacekuskia ei taidettu ikinä tavoittaa.

[ 4 viestiä | ]