Biljardia Biljardia
Nistipata Nistipata
Ihana nainen Ihana nainen
ai ai
sellaiset terveiset sieltä sitte sellaiset terveiset sieltä sitte
skeletor skeletor
Mohammad Mohammad
Otti selfien Otti selfien
Hyvää banaania Hyvää banaania
ai karkaa ai karkaa
rauhallinen koti-ilta rauhallinen koti-ilta
Tiistaiaamun kermapiirakka Tiistaiaamun kermapiirakka
Maitoo Maitoo
kossu kenguru kossu kenguru
Hyvää Isänpäivää t. Aamulehti Hyvää Isänpäivää t. Aamulehti
Leipäkivi Leipäkivi
tee-se-itse pensastrimmeri tee-se-itse pensastrimmeri
ei tullu rikkauksia ei tullu rikkauksia
kukkuluuruu kukkuluuruu
Tisulit Tisulit
junasta roikkuja junasta roikkuja
Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin
Mit vit Mit vit
värikoodi värikoodi
 383 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 25.12.2025 19:34:33
[ + 3 | ]

tervetuloa toimistolle

[85262] [be14c4734feda8fd-h264-low_res.mp4] [0.84 MB] [460x816] [19.87s] [] []

toimisto

(11)  · 

paskaa

(159)
25.12.2025 19:50:33
#732395 [+2] Piilota Suosittele

Toimistolla oli just *POP* olla, kun 34/36 työntekijää oli etänä ja se toinen runkkari oli toisessa päässä kerrosta.
Työtkin tuli tehtyä nopeammin kun ei tietyt hölmöt olleet vähän väliä niskan takana kyselemässä "Voisitko katsoa / auttaa / käydä / hoitaa?" jne lässynlää.
Nyt noin puolet porukasta on 3-4 päivää viikossa paikalla ja pikkuisen ahdistaa kun paskanjauhanta & lässytys on valtaamassa taukotilat ja käytävät taas.

[ 2 viestiä | ]