Ehkäisisin varmaan tämän vuoden firman pikkujoulut viime viikonlopulta. Ei siinä mitään niin harmittavaa tapahtunut, että elämä olisi muuttunut keltään, tapahtui se tai ei. Mutta silti se on kauimmaisin asia jota uskaltaisin ronkkia. Superdeterministisessä ajatusmaailmassani sen jälkeen palaisin maailmaan, jota en tunnistaisi, tulevaisuuden tuntemisesta tulisi turhaa, kun se olisi muuttunut minulle ennustamattomammaksi sekunti sekunnilta, miljardisosasekunti toisensa sen jälkeen, kun olisin saapunut menneisyyteen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
paras kotivideo
Opetti foliohattuilua
Ohjus torniin.
historiaa
Never nugget
häppi 9/11
häbens 9/11
kissalle kulttuuria
efukt 911
Mr Bean
9/11 was a human error
Ohjus 🤦♂️
kalenteri
kameli
Pojat on poikia
WTC
Jutkut tekivät 911
Cockscar of bärstora
C&H - Aikakone
HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D
Oikeistologiikkaa
Jos meillä olisi aikakone, nyt olisi hieman erillaista