>>729301 Pistät 30e säästöön, saat sillä rahalla viinapullon, limsapullon sekä pussin xtran pyttipannua. Et uskokkaan miten se pelastaa sun uudenvuoden
[
8 viestiä
|
]
⭰
Vapaaherra
Mee pois. Mee ite.
ettei vaan unohdu
2 X loinen
kelan konttori irakissa jo valmiina.
Liima-ansa rotille
Suomi laillisti ganjan
Meksikon kela merkitsee rotan
Päivän pohjasakan ruokintalootti sponsoredby; Raksapulsu