zombi3 zombi3
fatim kertoo kuka saa lentää fatim kertoo kuka saa lentää
totta totta
Vasemmistolainen taideteos Vasemmistolainen taideteos
ois pussihousuille oikein ois pussihousuille oikein
Forssa motorsport Forssa motorsport
Upi sai pillua Upi sai pillua
kyrpä kyrpä
ulostus ulostus
Tissi Tissi
maustekurkkujen pyörityskone maustekurkkujen pyörityskone
Penkkarilakana Penkkarilakana
vasemmisto unelma vasemmisto unelma
rokotiili pulassa rokotiili pulassa
You've got a friend in me You've got a friend in me
böö böö
ihmiskopteri ihmiskopteri
Vaimo ainesta Vaimo ainesta
Pylly Pylly
hyvä AK hyvä AK
Pylly Pylly
Salamasota Salamasota
Ulkoilemassa Ulkoilemassa
Välipala Välipala
 956 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:33:40
[ + 4 | ]

Mistä näitä viruksia oikein tulee

[41122] [tiedosto.mp4] [2.05 MB] [480x640] [] []

rotta

(167)  · 

syö

(77)  · 

kiina

(174)  · 

chink

(11)  · 

korona

(299)  · 

saastainen

 · 

kinkki

(17)  · 

vinosilmä

(34)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

riisineekeri

(27)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

jakkaranaama

(22)
24.03.2020 21:31:52
#322022 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kyllä kun kaikki kulkutaudit aina alkaa Kiinasta. Ottaen huomioon kuinka suuri osa meressä olevasta paskata ja ilmansaasteista tulee myös sieltä niin eikö me voitaisi viimein porukalla päättää muuttaa alue lasiaavikoksi.

25.03.2020 03:41:42 | 03:42:53
#322138 [+-] Piilota Suosittele

>>322135
Jos haluat rauhaa niin parabellum, ja meillä taitaa nuo tykärit vielä puuttua. Puhumattakaan siitä poliittisesta vallasta että saataisiin jokin ydinsota aikaan Iranin, Pakistanin, Intian, Pohjois-Korean ja Kiinan kanssa.
Eläisimme mielenkiintoisia aikoja

25.03.2020 04:01:22
#322146 [+-] Piilota Suosittele

>>322140
Kuulostaa joltakin mikä on pahempaa kuin dubstep, näyttää joltakin pahemmalta kuin japanilainen zombie.

Para bellum, sitähän mä oon ikäni harjotellu.

25.03.2020 08:02:12 | 08:02:26
#322185 [+-] Piilota Suosittele

>>322117
Vanhalla mä oon tässä kituutellu jo 10 vuotta korjaillen välillä. Hyvin toimii. Oikeastaan paremmin kun on vaihtanut halvat osat parempiin.

[ 18 viestiä | ]