tehtiin mitä piti :DDD käytetään sitä kolmea maskia tai tapat isoäidin :DDDDD näytä se koronapassi tai et mee minnekkää :DDDDDDDDDDDD GOVERN ME HARDER DÄDI
[
1 viestiä
|
]
⭰
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
suuri johtaja
Korona
SDP
Iloisesti eteenpäin
Onko ihme, että luottamusta ei ole.
nyt on aika elää
hyvästi korona
mikä on sun suosikki gini?
Semmottiis
Johtajat
Perjantai
ravintolat
kokkeli sanna
Ihana prinsessa
"Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite