>>729746 mä tiedän jo. multa puuttuu pakettiauto. hankin jo hiihtopipon, sekä nippusiteitä ja teippiä mutta hiihtoladutkaan ei vielä ole auki lumien puuttuessa. mä kysyn kelalta jos ne maksais mulle semmosen valkosen tunnuksettoman pakettiauton
[
5 viestiä
|
]
⭰
Datanomin käsitys vuokaaviosta
Ryssä
Vitun köyhät!
Hyvä byllerö
Sniggers
Kiitos SDP
Mmmm.....
Apu joukot saapuvat
Ihmiset on lihansyöjiä
Ryssälän statistiikkaa
Tyämiäs Muumipeikon maanantai
Hapsin kunniaksi
Voihan vitura
Lisää Sannaa
Sillä aikaa Venäjällä
Modeemiaikakauden kauneutta
Kyllä tälläset vilkkumaat pitäisi laittaa pakkohoitoon