Ha ha Ha ha
Viisautta Viisautta
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
Minun. Minun.
Mestarin päivä 14.4 2019 Mestarin päivä 14.4 2019
Niin hyvää paperia Niin hyvää paperia
KILLER COCK KILLER COCK
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Varoitus Varoitus
Meni vaan jalat poikki Meni vaan jalat poikki
Onko näin? Onko näin?
Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle
"Haittaaks jos sun turkkiin jää vähän paskaa?" "Haittaaks jos sun turkkiin jää vähän paskaa?"
Paljon onnea Muhammed! Paljon onnea Muhammed!
Rikkinäinen kala :3 Rikkinäinen kala :3
Koo jamming Koo jamming
elämän kullu elämän kullu
Boing boing Boing boing
Kilpikonna Kilpikonna
Luottamus menetetty Luottamus menetetty
otetaan huikat koskenkorvaa otetaan huikat koskenkorvaa
Näin Legendat syntyvät Näin Legendat syntyvät
Kevät Kevät
 641 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.8 MB, 1 tiedosto, 15.11.2024 11:09:48
[ + 1 | ]

Ihmiset on lihansyöjiä


ihminen

(50)  · 

lihansyöjä

(8)  · 

on

(118)  · 

(149)
15.11.2024 17:06:59
#659989 [+-] Piilota Suosittele

ihmiset on kyllä sekasyöjiä eli omnivore. Lihansyöjien suolisto on paljon yksinkertaisempi ihmiseen verrattuna. Koiratkin ovat vähemmän lihansyöjiä kuin kissat, mutta ovat kyllä silti lihansyöjiä vaikka kasvisruokaakin pystyy syömään

16.11.2024 01:40:37
#660148 [+1] Piilota Suosittele

>>659989 Ihmisen vatsan PH on matalampi kuin koirilla.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022354915470558

Ei kyllä ole lihansyöjien suolisto yksinkertasempi, kuin ihmisellä. Ihminen on lihansyöjä.
https://www.researchgate.net/figure/Comparisons-of-digestive-tract-anatomy-It-can-be-seen-that-the-human-digestive-tract-is_fig1_276660672

16.11.2024 04:12:24
#660193 [+-] Piilota Suosittele

>>660148 tostahan näkee heti, että koiralla on paljon vähemmän suolta kuin ihmisellä eli yksinkertaisempi suolisto. Ja ei se ph kerro onko omnivore vai carnivore. aikuisen jäniksen vatsan PH 1-2 ja on kyllä kasvissyöjä. https://www.vetexotic.theclinics.com/article/S1094-9194(02)00024-5/fulltext

[ 4 viestiä | ]