Valkoisia Valkoisia
et ole lepakko nainen et ole lepakko nainen
eka kerta.. eka kerta..
Oppia ikä kaikki. Oppia ikä kaikki.
Muutama webm 16 Muutama webm 16
Muutama webm 17 Muutama webm 17
Rakas päiväkirja.. Rakas päiväkirja..
Tesla Tesla
paskaa paskaa
Vitun kommaripennut Vitun kommaripennut
vettä vettä
Jos ollaan vaan kavereita? Jos ollaan vaan kavereita?
Zen-kissa zenissä Zen-kissa zenissä
Hän-mies aromit Hän-mies aromit
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
Ilmeeni kun raivo Ilmeeni kun raivo
Kyssää itsesi-kilpailu Kyssää itsesi-kilpailu
DrHansAsbergin päivä. DrHansAsbergin päivä.
Nykymuodin luoja Nykymuodin luoja
Outie tyttöjen taakka Outie tyttöjen taakka
Hieronta Hieronta
Tämä puuro on liian Ǩ̴̟̟̹̤̽͌U̿ͫ̄̌U̼͎̜̖̳̣͂́͛ͤ̂̏ͥͅM̩A̲̮̙͉̭̓̌̅Aͬ̓̉ Tämä puuro on liian Ǩ̴̟̟̹̤̽͌U̿ͫ̄̌U̼͎̜̖̳̣͂́͛ͤ̂̏ͥͅM̩A̲̮̙͉̭̓̌̅Aͬ̓̉
Tämä on halkopino. - No niin ilmeisesti on. :3 Tämä on halkopino. - No niin ilmeisesti on. :3
MMmmm kermakakkia MMmmm kermakakkia
 479 näyttökertaa, 14 viestiä, 5.94 MB, 1 tiedosto, 01.11.2025 16:31:12
[ + 0 | ]

Son moro


tekoäly

(175)  · 

tuomiopäivä

(6)
01.11.2025 16:35:29
#724845 [+1] Piilota Suosittele

Niin piti tulla myös maailmanloppu kun tuli vuos 2000 ja tietokoneiden piti seota ja ottaa ylivalta ja kaikki kuolla. Tähänkin mennessä tekoälyä ei ole käytetty kuin kullien piirtämiseen niin tosi hieno maailmanloppu tulee joo

02.11.2025 10:44:35
#724897 [+-] Piilota Suosittele

>>724870
Mä vähän luulen, että ainoa tapa miten tekoäly tulee tappamaan ihmisiä on jonkun ohjuksen tekoälyohjelma joka tunnistaa kohteita ja täten parantaa sen iskukykyä. Itsestään ne raketit eivät lähde vaan ihminen ne tulee aina ampumaan ja korkeintaan tekoäly tekee loput

02.11.2025 19:17:22
#725042 [+-] Piilota Suosittele

>>724915
>>724984

Habsukkaisemme on vanha venemoottorin takatuuppari, eli Freddy merkkinen vispilä. Kyllä mä muistan sen ku se ekan kerran tuli (ja tuli moneen kertaan vielä) mun motellin huoneessa suihkusta ja pyöritteli helikopterilla kohti ja hoki "SUR SUR SUR, TÄÄLTÄ TULEE TAIKALELU!!". Pisti naurattaan sen verran kovasti, että annoin Sibeliuksen verran alennusta :D

02.11.2025 20:22:13
#725069 [+-] Piilota Suosittele

>>724991
sä niitä neekerin kyrpiä piirrät


>>725042
sä niitä neekerin kyrpiä piirrät

Nii mut ne on sillai heterosti, no okei ne on homosti mutta en piirrä näyttävää homoutta. Piirrettyä soft-pornoa ja joskus vain pusuja.

[ 14 viestiä | ]