Mennään jo :3 Mennään jo :3
Femcel vs Stacy Femcel vs Stacy
Huutikset Huutikset
ProZDn "peachette" ProZDn "peachette"
Bongo Cat Africa Bongo Cat Africa
Sopsykulli Sopsykulli
Appelsiinisilmä Appelsiinisilmä
Purjo Cat Purjo Cat
Feministit rikkomassa vaakoja Feministit rikkomassa vaakoja
EI kuolemaa, tai helpotusta EI kuolemaa, tai helpotusta
On tehtävä aikaa On tehtävä aikaa
Bongo Circulation Bongo Circulation
Aamustondis Aamustondis
Laitappa kahvit valmiiksi poitsu Laitappa kahvit valmiiksi poitsu
metsämies metsämies
Oletuslaulu Oletuslaulu
Tasa-arvo toteutui Tasa-arvo toteutui
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
10 different types of soup 10 different types of soup
Minä otan! :3 Minä otan! :3
Autistinen panokissa Autistinen panokissa
Paska-kooste Paska-kooste
Tunteella & Ilmeellä Tunteella & Ilmeellä
guggahadduspurdo :DD guggahadduspurdo :DD
 393 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.06 MB, 1 tiedosto, 27.10.2025 23:03:15
[ + 2 | ]

kyllä se kestää

[84128] [ac597283117c2a43.mp4] [4.06 MB] [460x460] [103.04s] [] []

trukki

(17)  · 

auto

(729)  · 

painava

27.10.2025 23:13:24
#724212 [+1] Piilota Suosittele

Mitä helvettiä se dille lähti nyt epäröivän trukkikuskin perään kiljuun ku se ite halus ton sen katolle 🥴

27.10.2025 23:28:59
#724217 [+2] Piilota Suosittele

>>724212
Mä olen ite laittanu kahden renkaan peräkärriin kaksi 1000kg säkkiä pyöräkuormaajalla. Sit vasta kun kärryn renkaiden vanteet kosketti maata se alko ymmärtää että ehkä se on parempi viedä ne yks kerrallaan. Ei se alkuun sitä uskonu myöskään

05.11.2025 09:41:51
#725423 [+-] Piilota Suosittele

>>724217
Aikoinaan oli joku kampanja kaatopaikalla ja jos vei puutarha jäyeyyä sai multaa tilalle. Oli kärryjä akselit solmussa koko matkalta kaatopaikalle ku oli pikkasen ahnehittu. Katoin vierestä ku joku äijä näytti kone kuskille et kippaa sitä multaa kärryyn. Koneessa joku 7-9 kuution kauha ja alla joku pienin kärppä mitä löytyy. Luski kysy monta kertaa et ootko tosissas ja oikeestikko. No sitten anto periksi ja pikkasen tipautti kauhasta tavaraa kärryyn. Tulos oli et vanteet kolahti maahan ja rapakaaret hiutuen ukko lähti kihnaan sitä kärryä kotia kohti. En tiiä kestikö kärry perille asti. Kuski kysy multaki et haluanko, niinkieltäydyin kohteliaasti. Haiseeki niin pahalle.
Mut ihmisten ahneus on uskomatonta ku ilmaseksi saa.

[ 5 viestiä | ]