laihdutusleiri laihdutusleiri
vaalikone vaalikone
Milf Milf
salarapsu salarapsu
thicc greta thunberg thicc greta thunberg
dying in the 90s dying in the 90s
koodiapinan parasta koodiapinan parasta
sanna marin sanna marin
Söpöä Söpöä
tomb-raider tomb-raider
työttömät joulupukit työttömät joulupukit
Pilkkijä Pilkkijä
Verkossa Verkossa
kuorma sidottu kuorma sidottu
merenneito merenneito
stfu stfu
jekku jekku
kissipiilo kissipiilo
Pauhu keskellä kesää Pauhu keskellä kesää
Apache riksataksi Apache riksataksi
tästä tulee hieno päivä tästä tulee hieno päivä
normi päivä ukrainassa normi päivä ukrainassa
lada lada
The last Apache The last Apache
 393 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.06 MB, 1 tiedosto, 27.10.2025 23:03:15
[ + 2 | ]

kyllä se kestää

[84128] [ac597283117c2a43.mp4] [4.06 MB] [460x460] [103.04s] [] []

trukki

(17)  · 

auto

(729)  · 

painava

27.10.2025 23:13:24
#724212 [+1] Piilota Suosittele

Mitä helvettiä se dille lähti nyt epäröivän trukkikuskin perään kiljuun ku se ite halus ton sen katolle 🥴

27.10.2025 23:28:59
#724217 [+2] Piilota Suosittele

>>724212
Mä olen ite laittanu kahden renkaan peräkärriin kaksi 1000kg säkkiä pyöräkuormaajalla. Sit vasta kun kärryn renkaiden vanteet kosketti maata se alko ymmärtää että ehkä se on parempi viedä ne yks kerrallaan. Ei se alkuun sitä uskonu myöskään

05.11.2025 09:41:51
#725423 [+-] Piilota Suosittele

>>724217
Aikoinaan oli joku kampanja kaatopaikalla ja jos vei puutarha jäyeyyä sai multaa tilalle. Oli kärryjä akselit solmussa koko matkalta kaatopaikalle ku oli pikkasen ahnehittu. Katoin vierestä ku joku äijä näytti kone kuskille et kippaa sitä multaa kärryyn. Koneessa joku 7-9 kuution kauha ja alla joku pienin kärppä mitä löytyy. Luski kysy monta kertaa et ootko tosissas ja oikeestikko. No sitten anto periksi ja pikkasen tipautti kauhasta tavaraa kärryyn. Tulos oli et vanteet kolahti maahan ja rapakaaret hiutuen ukko lähti kihnaan sitä kärryä kotia kohti. En tiiä kestikö kärry perille asti. Kuski kysy multaki et haluanko, niinkieltäydyin kohteliaasti. Haiseeki niin pahalle.
Mut ihmisten ahneus on uskomatonta ku ilmaseksi saa.

[ 5 viestiä | ]