Slipknot - People = Shit cover Slipknot - People = Shit cover
Pläts Pläts
Nugetit karvasängyssä :3 Nugetit karvasängyssä :3
:P :P
kuinka monesti pitää sanoa? :3 kuinka monesti pitää sanoa? :3
Herraskaista sexiä brittityyliin Herraskaista sexiä brittityyliin
Uusiutuva mustekasetti Uusiutuva mustekasetti
opit unohtu opit unohtu
Herkkujen herkku? Herkkujen herkku?
aku ankalla haku aku ankalla haku
vie minut uuteen kotiini <:3 vie minut uuteen kotiini <:3
Fabulous kroko Fabulous kroko
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku) Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
Kassiraamat Kassiraamat
Semmosta... Semmosta...
mainospuhe :DD mainospuhe :DD
Das Boot Das Boot
niin hyvää päänhierontaa niin hyvää päänhierontaa
kiipeää mastoon kiipeää mastoon
Whole roasted chicken Whole roasted chicken
Haluan sinun panikoivan. Haluan sinun panikoivan.
Suhteelllista Suhteelllista
Ahaa, börttapaus! >:3 Ahaa, börttapaus! >:3
tässä on vaikea ruokailla :3 tässä on vaikea ruokailla :3
 1 073 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 02.07.2018 18:23:43
[ + 8 - | ]

Ennen & nykyään

[14332] [Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg] [0.18 MB] [640x1133] [] []
Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

paint

(334)  · 

jonne

(68)  · 

vitun köyhät

(5)
02.07.2018 19:38:54
#70810 [+-] Piilota Suosittele

70802 niinpä, silloin ihminen ei tuntisi itteesä hyödyttömaksi jonka johdosta monet sairaudet parantuisi esim masennus

19.05.2019 10:50:45
#203665 [+-] Piilota Suosittele

25mk ; 80penniä? Mitä vittua, toi 80 penniä ei tee mitään järkeä tuossa? Pantit oli vuonna nakki ja papu
(1977 jälkeen) 50 penniä per lasipullo, sitten nousi 1L lasipullon pantti 1mk joskus 1980 luvulla, -90 luvun alussa pantti taisi nousta niin että 1-1,5L pullot oli 2mk? pantti, lasi pullot alle 1L oli 50penniä ja pikku muovipulloista (Jaffat) + tölkeistä ei saanut panttia. Joskus 1994-1995 tölkit ja 0,5L muovipullot oli 1mk pantti ja ennen vuotta 1998 pantit oli seuraavat: alle 1L lasipullot ja alkon pullot 0,5mk, tölkit ja 0,5L muovipullot 1mk, 1-1,5L muovipullot ja vanhat yli 0,9L lasi limupullot 2,5mk. Nyt ne on euroissa ja en tiedä mitä niistä saa?
T: ex-pullon kerääjä nulikka

[ 2 viestiä | ]