HA-HA-HAA-HAAaa HA-HA-HAA-HAAaa
Auringonbörhennys :3 Auringonbörhennys :3
Minun! Minun!
Iinekselle kyytiä Iinekselle kyytiä
Luvatonta kuhnuriromanssia Luvatonta kuhnuriromanssia
Mitä sinä sanoit, neekeriankka?! Mitä sinä sanoit, neekeriankka?!
Faktaa Faktaa
Huikea taikatemppu Huikea taikatemppu
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Ei tiedä mikä heat on suomeksi & Kaikki kuolee Ei tiedä mikä heat on suomeksi & Kaikki kuolee
true love true love
kissepitse kissepitse
ebin :DDD ebin :DDD
Kiehnätyttää Kiehnätyttää
Jos black metal ei maistu Jos black metal ei maistu
Vanhat piirretyt on parhaita Vanhat piirretyt on parhaita
laskuvesi laskuvesi
Goatse Goatse
Mellakoiden toinen puoli Mellakoiden toinen puoli
TITE TITE
Kartta Kartta
Profeetta Kale Profeetta Kale
Menisin retkuun :3 Menisin retkuun :3
Muistutus Muistutus
 718 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 02.10.2025 17:55:40
[ + 18 - | ]

Vatnik-puolue Perussuomalaiset

[83545] [1000011826.jpg] [0.14 MB] [1125x1601] [] []
1000011826.jpg

vatnik

 · 

persut

(247)  · 

putinistit

 · 

ukraina

(182)
02.10.2025 19:57:08
#719995 [+2] Piilota Suosittele

Miksi pitäisi osallistua? ukraina ei ole natossa, eikä edes EU maa. osallistukot jotka haluaa.. Norskikin vois lähteä taistelijaksi sinne.. kukaan ei estä, jos oikeasti haluat auttaa heitä. mutta ainiin norskille auttaminen tarkoittaa, että joku muu jossain antaa rahaa ja resursseja, ei hän itse liikauta edes munaansa.

02.10.2025 23:48:02
#720036 [+1] Piilota Suosittele

Tukea pitäisi antaa, mutta tiettävästi jo edellinen hallitus,
joka meidät kuitenkin natoon ajoi rummutti sitä, että miten suomalainen ei
lähde konfliktien perässä muualle.
Jotakin jälleen kerran on muuttunut matkan varrella.

Nykyinen maailmantilanne nykyiset resurssit huomioon ottaen kallistaa vaakaa
enemmän siihen, että meillä on huonosti varaa laittaa ukrainaan mitään nimellistä kummoisempaa
osastoa.

Vittumainen kysymys, jos halutaan oikeasti tehdä jotain, jolla on vaikutustakin
ilman, että nykypolitiikan mukaan annetaan sitä kuuluisaa lämmintä kättä, jota
keskieurooppa kovasti tarjosi ukrainalle ekan vuoden ilman mitään oikeaa tukea.

Pitäisi auttaa enemmän, mutta karu todellisuus on, että mitään omaa puolusta heikentävää ei voida
antaa saati luvata, koska naapurin putte ei aio jättää tätä tähän.

03.10.2025 09:03:04
#720060 [+-] Piilota Suosittele

Mistä nääkin lukemat on olevinaan peräisin? Ei vitussa. Ja selittäkää ensin perinpohjin mitkä kaikki kulut turvatakuisiin sisältyy!

Ja ei tunnusteta palestiinaakaan.

[ 8 viestiä | ]