Autismiani kihelmöi... Autismiani kihelmöi...
EU aina määrämässä :D EU aina määrämässä :D
Choke me daddy Choke me daddy
Kielletyt ajatukset Kielletyt ajatukset
Tupla-luttana ;___; Tupla-luttana ;___;
Teimo, vanha runkkari Teimo, vanha runkkari
parsakaalia parsakaalia
tyttö tyttö
moi pitää mennä moi pitää mennä
Tehdään yhdessä vohveleita Tehdään yhdessä vohveleita
Turkkilainen tanssi Turkkilainen tanssi
HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu
Viisas mies Viisas mies
Luolamiehen fantasia Luolamiehen fantasia
Womanspreading Womanspreading
Oh Snake, I'm sorry Oh Snake, I'm sorry
kansani tarvitsee minua kansani tarvitsee minua
burgeri burgeri
Ekku väläyttää Ekku väläyttää
Vaihtoehtohoito Vaihtoehtohoito
Claudia Cardinale Claudia Cardinale
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
Korttibörh Korttibörh
MegaloVANia MegaloVANia
 551 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.64 MB, 2 tiedostoa, 06.09.2025 03:30:06
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 06.09.2025.

Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla

[82838] [tiedosto_1.mp4] [3.13 MB] [576x1024] [43.44s] [] []
[82837] [tiedosto_2.mp4] [1.51 MB] [720x720] [26.19s] [] []

milan jaff

(5)  · 

mutiainen

(67)  · 

kepu

(25)  · 

rasismi

(148)  · 

maahanmuutto

(85)
06.09.2025 08:29:41
#715444 [+2] Piilota Suosittele

Työperäinen maahanmuutto on hyvä asia, niin kauan kun ei myöskään haeta sitä 8€/h sopimus kikkailulla työllistettävää mamua, jonka netto palkka jää 1100€/kk ja joka nostaa kelasta satasen - parin asumistukia.
Myöskään työperäinen maahanmuutto jonka avulla voidaan polkea suomalaisten palkkoja, jättää oikeutensa tunteva suomalainen työllistämättä, ei ole hyväksyttävää.

06.09.2025 09:41:14
#715445 [+-] Piilota Suosittele

Noin 2-3 prosenttia nykyisistä maahan tulijoista/tunkeutujista on Suomelle netto positiivisia.. eli tienaavat saman kuin keskimääräinen suomalainen tai enemmän.. eivät siis kurjista suomen huoltosuhtetta.. nämä 2-3 prosenttia eivät elätä verotuotollaan edes 1-2 prosenttia muista tulojoista..

06.09.2025 12:39:22
#715460 [+-] Piilota Suosittele

Mitä se oikein räyhää tossa? Mikä on sen sanoma? En ihmettele jos ei kuulemma oikeudessa ymmärrä kuin "1 sanan neljästä".

[ 7 viestiä | ]